0

جستجو

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 332164

Decathlon

1,280,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 332164

رنگ: صورتی مزایای محصول طراحی زیست محیطی: 100% پلی استر بازیافتی مقاومت در برابر امواج: کمر انعطاف پذیر و بند کشی مقاومت ضد لغزش منحصر به فردی را ایجاد می کند. انعطاف پذیری: پارچه دو جهته 20% انعطاف پذیری افقی و 6% انعطاف پذیری عمودی را فراهم می کند ویژگی خشک شدن سریع: به لطف فرآیند دفع آب، آب را دفع می کند و خشک شدن را تسریع می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات دستورالعمل های کاربر: استفاده مداوم در محیط های کلر توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی مناسب برای ساختار بدن: این شورت برای موج سواران جوانی که می خواهند سرگرم شوند و امواج را کشف کنند ایده آل است. به لطف کمربند آن در ناحیه کمر، چسبندگی منحصر به فردی را در امواج ایجاد می کند و برای هر ساختار بدنی مناسب است.
اطلاعات اندازه محصول: در Decathlon، ما در محصولاتی که برای کاربران جوان خود طراحی می کنیم، رشد فیزیکی کاربران خود را در نظر می گیریم، بنابراین، ما به طور منظم با توجه به قد کاربران خود کار می کنیم، زیرا سن برای برش مناسب کافی نیست. . دو دختر 10 ساله ممکن است قد، اندازه بدن، وزن و ساختار بدن متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم محصول را در کابین آزمایشی امتحان کنید.
نمودار اندازه لباس شنای ما: اطلاعاتی روی برچسب لباس شنای ما وجود دارد که سن و قد را نشان می دهد: 8/9 سال: 133 – 142 سانتی متر 10/11 سال: 143 – 150 سانتی متر 12/13 سال: 151 – 160 سانتی متر 14/15 سال: 161 – 169 سانتی متر
سایز خشک و مرطوب: از آنجایی که پارچه های بیکینی و لباس شنا وقتی وارد آب می شوند می توانند شل شوند، ما مدل های خود را طوری طراحی می کنیم که در صورت خشک شدن با بدن شما متناسب باشند. بنابراین، شما می توانید به راحتی در آب حرکت کنید. بنابراین توصیه می کنیم سایز مناسب خود را انتخاب کنید. وقتی لباس های شنا و بیکینی را در کابین امتحان می کنید باید به خوبی مناسب باشند. محتوای الاستین موجود در برخی از اجزای مورد استفاده در طراحی مایو باعث می‌شود که محصولات کشیده شده و در آب شناور شوند.
تست بدون لغزش در امواج: ما لباس شنا و بیکینی خود را با این وعده که چسبندگی در امواج را فراهم می کنیم طراحی می کنیم. برای توسعه محصولات، تست استخر را در دفتر طراحی خود در هندای با حداقل 12 موج سوار با ساختارهای مختلف بدن انجام می دهیم. این پروتکل همان شرایطی را ایجاد می کند که کاربر موج سوار هنگام تماس با موج احساس می کند. اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد، محصولات خود را در دریا و تحت شرایط موج سواری واقعی آزمایش می کنیم.
آیا می خواهید لباس شنا خود را عوض کنید؟ : اندازه یا مدل مناسب شما نیست؟ آیا می خواهید از فروشگاه Decathlon خود مبادله کنید؟ مشکلی نیست، فقط برچسب مایویی را که می خواهید عوض کنید، قطع نکنید.
OLAIAN، برند DECATHLON’S SURF: OLAIAN که در هندای در جنوب فرانسه واقع شده است، برند جدید دکاتلون برای موج سواری و بدنه است. ما می‌توانیم لباس‌های شنای خود را در یک روز در دفاترمان که آنقدر نزدیک به دریا هستند طراحی کنیم که می‌توانیم «پاهایمان را در آب بگذاریم» و محصولی را که طراحی کرده‌ایم در شرایط استفاده واقعی در دریا آزمایش کنیم تا سطح چسبندگی آن را اندازه‌گیری کنیم. محصول در امواج
برند OLAIAN چیست؟ : محصولات موج سواری TRIBORD با نام OLAIAN، برند جدید Decathlon که شامل موج سواری، بادی بوردینگ و ورزش های اسکی بورد است. تمام محصولات موج سواری ما به مرور زمان با این برند جایگزین خواهند شد. به همین دلیل لوگو در تصویر محصول شما متفاوت خواهد بود.

Olaian Çocuk Yüzme Şortu – Pembe – Katy 100 | شورت شنا بچه گانه Olaian – صورتی – Katy 100

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332164

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 332164” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد