0

جستجو

لباس حرارتی ورزشی و لباس زیر دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 331776

Decathlon

1,990,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لباس حرارتی ورزشی و لباس زیر دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 331776

رنگ: مشکی/ خاکستری کربن مزایای محصول عایق حرارتی: این لباس زیر شما را در برابر سرما محافظت می کند و دمای بدن را تنظیم می کند. قابلیت تنفس: به لطف اجزای خود، عرق را از بین می برد و بدن را خشک و گرم نگه می دارد. جلوگیری از تحریک: به لطف ساختار بدون درز آن، تحریک کاهش می یابد. آزادی حرکت: با ساختار بسیار انعطاف پذیر خود، در تماس با پوست، اثر پوستی دوم ایجاد می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 69% پلی استر، 28% پلی آمید، 3% الاستین توصیه ذخیره سازی: در مکانی خشک و تهویه شده به دور از رطوبت نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با لباس های همرنگ بشویید. اطلاعات فنی: با ساختار بسیار انعطاف پذیر خود، در تماس با پوست، یک اثر پوستی دوم ایجاد می کند. : لباس زیر حرارتی به عنوان یک لایه عایق برای حفظ دمای شما عمل می کند. رطوبت را جذب می کند، عرق را دفع می کند و پوست شما را خشک نگه می دارد. بنابراین، به عملکرد طبیعی بدن شما کمک می کند، که دمای بدن را تا 37 درجه سانتیگراد در طول تمرین، در هوای سرد و همچنین در هوای گرم تنظیم می کند. خیلی سریع خشک می شود. بنابراین، برای مدت طولانی به دفع عرق ادامه می دهد تا زمان تمرین شما را در راحتی کامل افزایش دهد.
طراحی مخصوص ورزشکاران: وقتی بازیکنان فوتبال از لباس‌های زیر حرارتی استفاده می‌کنند، ممکن است با مشکلات فنی مواجه شوند: تغییرات با شدت بالا، مکث‌هایی که نباید باعث سرما شوند. او همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف چه بسیار سرد و چه بسیار گرم فوتبال بازی می کند. به همین دلیل، ما محصول خود را طوری توسعه دادیم که مشخصات فنی را با فرآیندهایی که طی می کنیم و اجزایی که استفاده می کنیم مطابقت داشته باشد. به لطف اثربخشی آن، یک قطعه ضروری از تجهیزات خواهد بود.
تنظیم موثر دما: هماهنگی فناوری و اجزای بدون درز محصول، تنظیم کامل دما را برای بازی بدون احساس سرما در شرایط مسابقه شدید تضمین می کند. برای اثربخشی مطلوب، محصول باید در تماس با پوست مانند پوست دوم پوشیده شود. بافت آن هم بسیار سفت و هم پهن تر است تا به محصول امکان تنفس بیشتر و تنظیم دمای بدن را بدهد.
به لطف تست‌های استفاده فنی، می‌توانیم توصیه‌هایی برای استفاده ارائه کنیم: آزمایش‌های استفاده را برای اندازه‌گیری ظرفیت مدیریت رطوبت (حذف عرق) و سطح گرم نگه‌داشتن محصول انجام می‌دهیم. در نتیجه این آزمایش‌ها، می‌توانیم محدوده محصول خود را در دو مقیاس ارزیابی کنیم: دمای خارجی و شدت فعالیت بدنی.
تولید عمدتاً اروپایی: همه محصولات Keepdry عمدتاً در اروپا تولید می شوند. ما با تولید کنندگان ایتالیایی و ترکی که در بافندگی بدون درز متخصص هستند کار می کنیم.
آیا این محصول دارای طراحی سازگار با محیط زیست است؟ : ما روند نقاشی خود را روی مدل های مشکی خود تغییر دادیم. فرآیند رنگرزی فرآیندی به نام Dope Dyed است که امکان رنگرزی نخ را به صورت فله ای فراهم می کند. این روش به طور قابل توجهی انتشار CO2 را کاهش می دهد. با انتخاب این محصول می توانید به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کنید.

Kipsta Futbol Termal Içliği – Siyah – Yetişkin – Kısa Kollu – Keepdry 500 | لباس زیر حرارتی Kipsta فوتبال – مشکی – بزرگسال – آستین کوتاه – Keepdry 500

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

331776

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لباس حرارتی ورزشی و لباس زیر دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 331776” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد