زیر شلواری پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 330190

Decathlon

1,800,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

زیر شلواری پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 330190

رنگ: مشکی مزایای محصول ویژگی دفع عرق: جزء کم تنفس. ناحیه تهویه پشت زانو. عایق حرارتی: MEDIUM: جزء ساخته شده از پلی استر برس خورده. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 91% پلی استر، 9% یوغ الاستین، 88% پلی استر، 12% الاستین توصیه نگهداری: قبل از نگهداری مطمئن شوید که محصول کاملا خشک شده است. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی برش لباس زیر BL SKI 500 چیست؟ : لباس زیر اسکی بچه گانه BL SKI 500 برش مستقیم و مناسب برای تمامی فرم های بدن است. خیلی پهن نیست که شما را گرم نگه دارد و موثر باشد.
پلی استر چه خواصی دارد؟ : پلی استر متداول ترین جزء مورد استفاده در این گونه محصولات است، دلیل اصلی آن سبک تر بودن و عملکرد منحصر به فرد آن از بسیاری جهات است، الیاف پلی استر را می توان به راحتی بافته و پارچه ای بسیار سبک و بادوام به دست آورد. به طور فعال رطوبت را جذب می کند، اما پس از خیس شدن، بلافاصله خشک نمی شود.
نکته زیست محیطی محصول: اثرات زیست محیطی محصول در کل طول عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است.
محصول قابل تعمیر: ما محصول شما را در مدت گارانتی رایگان تعمیر می کنیم. پارگی، درز … شما می توانید خدمات تعمیر را از فروشگاه Decathlon خود دریافت کنید. اگر محصول شما به دلیل نقص ساخت قابل تعمیر نیست، می توانیم محصول را تعویض کنیم یا پول شما را پس دهیم.

Wedze Çocuk Alt Kayak İçliği – Siyah – Bl Skı 500 | لباس زیر اسکی بچه گانه Wedze – مشکی – Bl Skı 500

 

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

330190

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “زیر شلواری پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 330190” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد