0

جستجو

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8553144

Decathlon

1,210,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 8553144

رنگ: آبی دریایی مزایای محصول مقاومت در برابر کلر: مقاوم در برابر کلر برای حداقل 100 ساعت. ثبات: تنه های باکسر بدن را در آغوش می گیرند و چسبندگی عالی را فراهم می کنند. ساختار قابل تنظیم: به لطف طناب سفت کننده به راحتی قابل تنظیم است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 82% پلی اتیلن ترفتالات، 18% آستر الاستین 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: لباس شنا خود را در جای خشک نگهداری کنید. دستورالعمل های کاربر: برای استفاده در سرسره های آبی توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی ساختار مایو: BOXER – طول پهلو 18.5 سانتی متر (سایز 10 سال) یک مایو قبل از هر چیز باید راحت باشد. این باید به شما اجازه دهد که آزادانه حرکت کنید. به همین دلیل انتخاب مایو از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسانی که به دنبال مدلی مناسب برای بدن هستند، مایو باکسر به جای لباس شنا ایده آل است.
اجزای لباس شنا: پارچه اصلی: – 82.0٪ پلی استر – 18.0٪ الاستین. ترکیبی عالی از راحتی و نرمی الاستیک. مایوهایی که مدام در استخر استفاده می شوند به مرور زمان به دلیل آب کلر دار خراب می شوند. الیاف الاستین این جزء را انعطاف پذیر و راحت می کند، اما در تماس با آب کلر دوام کمتری دارد. اگر برای اهداف سرگرمی شنا می کنید، این نوع مایو برای شما بسیار مناسب است، اما اگر به طور منظم یا شدید شنا می کنید، باید یک مایو با مولفه 100% پلی استر انتخاب کنید.
امتیاز برای مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول با کمک شاخص های مختلف در کل چرخه عمر آن محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است. DECATHLON یک شرکت کننده داوطلبانه در این رویکرد برچسب گذاری زیست محیطی است وب سایت: Sustainability.decathlon.com توضیح دهنده ویدیو:

Nabaiji Çocuk Boxer Mayo – Mavi – 100 Basıc | مایو باکسر بچه گانه Nabaiji – آبی – 100 Basic

 

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8553144

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8553144” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد