0

جستجو

مایو شنا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 307910

Decathlon

1,770,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

مایو شنا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 307910

رنگ: آبی تیره/سبز نئون لیمویی مزایای محصول مقاومت در برابر کلر: بیش از 200 ساعت شنا در آب کلردار به لطف اجزای AQUARESIST. پشتیبانی: به لطف پارچه الاستیک که حاوی الاستین نیست، چسبندگی منحصر به فردی را فراهم می کند. ساختار قابل تنظیم: به لطف طناب سفت کننده در کمر، تنظیم آن آسان است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر اصلی 100% پلی آمید توصیه نگهداری: مایو خود را در جای خشک نگهداری کنید. دستورالعمل های کاربر: برای استفاده در سرسره های آبی توصیه نمی شود. توصیه مراقبت: پس از استفاده با آب شفاف بشویید. اطلاعات فنی ساختار لباس شنا بوکسر: لباس شنا بوکسر – طول پهلوی 18.5 سانتی متر (سایز 10 سال) یک مایو قبل از هر چیز باید راحت باشد. باید به شما اجازه حرکت آزادانه بدهد. به همین دلیل انتخاب مایو از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسانی که به دنبال مدلی مناسب برای بدن هستند، مایو باکسر به جای لباس شنا ایده آل است.
جزء لباس شنا: مهندسان ما موادی بر پایه پلی استر ساخته اند و الیاف الاستین را با الیاف پلی بوتیلن ترفتالات (PBT) جایگزین کرده اند که انعطاف پذیری مورد نیاز شما را برای راحتی ارائه می دهد و به ویژه در برابر کلر مقاوم است. سایر مزایای فیبر PBT عبارتند از: – به سرعت خشک می شود – در طول عمر خود، دوام خود را تنها 3 تا 4٪ از دست می دهد. – ماندگاری رنگ ها از جمله رنگ های زنده را حفظ می کند.
تکنولوژی AQUARESIST: محصولات با تکنولوژی AQUARESIST تضمین می کنند که در طول دوره استفاده در برابر کلر مقاوم هستند. آنها انعطاف پذیری و مقاومت خود را در برابر اشعه UV حفظ می کنند. بنابراین، این محصولات برای استفاده منظم یا فشرده در استخر مناسب هستند.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول با کمک شاخص های مختلف در کل چرخه عمر آن محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است. DECATHLON یک شرکت کننده داوطلبانه در این رویکرد برچسب گذاری زیست محیطی است وب سایت: Sustainability.decathlon.com توضیح دهنده ویدیو:

Nabaiji Çocuk Boxer Mayo – Mavi / Neon Sarı – Fitib | مایو باکسر کودکان Nabaiji – آبی / زرد نئون – فیتیب

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

307910

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “مایو شنا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 307910” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد