0

جستجو

پلار دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 310914

Decathlon

1,950,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پلار دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 310914

رنگ: خاکستری تیره مزایای محصول عایق حرارتی: حداکثر راحتی با تراکم میکرو فلیس دو طرفه 200 گرم در متر مربع قابلیت تنفس: پارچه پلی استر قابل تنفس: عرق تولید شده توسط بدن را از بین می برد (RET = 6.3) دوام: جزء بادوام آن انتخاب شده است. برای ماجراجویان کوچک! گارانتی 2 ساله بستن / درآوردن آسان: با زیپ یکپارچه آن بسیار آسان قرار داده می شود و در می آید سبکی: فقط 143 گرم برای سایز 3 تا 4 ساله. فضای کمی را اشغال می کند، قابل حمل است. در کوله پشتی سهولت مراقبت: قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 40 درجه سانتی گراد، سریع خشک می شود، چروک نمی شود و اتو نمی شود. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر توصیه ذخیره سازی: آویزان یا تا شده در جای خشک نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: دور از آتش یا منابع گرما نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی چرا از پلی استر بازیافتی استفاده می کنیم؟ : با بازیافت بطری های پارچه ای یا پلاستیکی استفاده شده برای تولید جزء پلی استر خود، استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت قطعات را به طور کامل در طول کوهنوردی حفظ می کنیم.
جزء قطبی: عایق هوا را فراهم می کند: جزء قطبی به دلیل حجمی که به دلیل فرآیند برس زدن روی بافت آن به دست می آورد، هوا را به دام می اندازد. هوای محبوس شده به دلیل خاصیت عایق بودن بدن را گرم نگه می دارد.
اجزای قابل تنفس: برای تشخیص اینکه آیا پارچه قابل تنفس است، مقاومت تبخیر (RET) اندازه گیری می شود (تست بر اساس استاندارد ISO 11092). با کاهش مقاومت، سرعت خروج پارچه بخار آب تولید شده توسط بدن در طول تمرین، یعنی قابلیت تنفس آن افزایش می یابد مثلاً: RET < 9 = پارچه بسیار قابل تنفس، 9<12 = پارچه بسیار قابل تنفس، 12<20 = پارچه قابل تنفس / RET>20 = پارچه قابل تنفس کم یا بدون تنفس.
دوام قطعات: برای اطمینان از حداکثر دوام، آزمایش‌های مختلفی را در آزمایشگاه انجام می‌دهیم: آزمایش مقاومت در برابر سایش و اصطکاک برای جلوگیری از پر شدن پشم، آزمایش تغییر رنگ برای اطمینان از حفظ رنگ خود، آزمایش پیری برای اطمینان از اینکه شستشوی مکرر باعث فرسایش نمی‌شود. خواص، کیفیت یا ضخامت محصول
طراحی محصولات ما: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی کچوا ما در پاسی، در منطقه Haute Savoie در رشته کوه مون بلان واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.
پشم های ما از کجا می آیند؟ : این پشم گوسفند که در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان فرانسه ایجاد شده است، توسط تامین کنندگان ما در چین، ویتنام و بنگلادش تولید می شود. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید پرزهای ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه تولید ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. با تشکر از بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

Quechua Çocuk Outdoor Polar – Gri – 2 / 6 Yaş – Mh150 | پشم گوسفند وجانوران در فضای باز کودکان Quechua – خاکستری – 2/6 سال – Mh150

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

310914

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پلار دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 310914” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد