0

جستجو

ساپورت اسپورت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 343879

Decathlon

1,950,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ساپورت اسپورت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 343879

رنگ: مشکی مزایای محصول انعطاف پذیری: پارچه ای که به لطف جزء الاستین خود آزادی حرکت را فراهم می کند. خاصیت عرق گیری: به لطف اجزای خود، عرق را جذب کرده و آن را بیرون می اندازد. سهولت مراقبت: شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد. از نرم کننده یا تمیز کردن خشک استفاده نکنید. Eco-Design: محصولی با کاهش اثرات زیست محیطی، تولید شده از 80% پلی استر بازیافتی. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 85% پلی اتیلن ترفتالات، 15% یوک الاستین، 79% پلی آمید، 21% الاستین توصیه مراقبت: از داخل بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید. آن را بگذارید تا خشک شود. شستشو در برنامه ظریف در توری لباسشویی بشویید. اطلاعات فنی داستان جوراب شلواری…: آزمایشگاه های ژیمناستیک حوزه های تحقیقاتی ما هستند! تیم طراحی ما این جوراب شلواری را در شرایط واقعی در طول تمرین و مسابقات کاربران پرشور ژیمناستیک آزمایش کردند.
چگونه از لباس های ژیمناستیک مراقبت کنیم؟ : چون می دانیم وقت شما ارزشمند است، این جوراب شلواری قابل شستشو در ماشین لباسشویی است! با این حال، برای جلوگیری از فرسودگی محصولات می‌توانید اقدامات احتیاطی را انجام دهید: توصیه می‌کنیم محصولات را از داخل، در توری با دمای 30 درجه، در یک برنامه کوتاه بشویید. از نرم کننده استفاده نکنید و خشکشویی نکنید.
چگونه لباس ژیمناستیک انتخاب کنیم؟ : توصیه تیم طراحی ما: یک شلوار ژیمناستیک بدون آستین یا تاپ پوشیده شده با شلوارک یا جوراب شلواری تجهیزات عالی برای ژیمناستیک ها هستند. به این ترتیب می توانند با آزادی حرکت بی نظیر از تمامی لوازم خود استفاده کنند تا در مراحل بعدی پا به پیست های مسابقه بگذارند.
چرا باید جوراب شلواری پوشید؟ : جوراب شلواری عضلات شما را در هنگام انتقال بین تجهیزات چه در تمرین و چه در مسابقات گرم نگه می دارد.

Domyos Çocuk – Siyah / Payetli – Spor Taytı – Jimnastik | Domyos Kids – مشکی / پولک دار – جوراب شلواری ورزشی – ژیمناستیک

 

 

 

سایز

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

343879

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ساپورت اسپورت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 343879” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد