0

جستجو

ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 329582

Decathlon

1,210,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 329582

رنگ: طلای متوسط ​​مزایای محصول انعطاف پذیری: به لطف برش و اجزای آن، به راحتی با اکثر حرکات شما سازگار می شود. نرمی: پارچه نخی دولایه در ناحیه فاق راحتی و دوام را فراهم می کند. Eco-Design: از نخ های بازیافتی برای کاهش اثرات زیست محیطی تشکیل شده است. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 84% پلی آمید، 16% الاستین اطلاعات فنی چند انکار؟ : 50 منکر.
چرا باید جوراب شلواری بپوشید؟ : جوراب شلواری یکی از اجزای لاینفک باله است که بر حرکات پا در حین رقص با ایجاد چسبندگی و راحتی با فنی بودن و پرداخت آن تاکید دارد. با مش اجزای پنبه ای و نوک انگشتان تقویت شده حداکثر دوام را فراهم می کند.
رنگ های بیشتر! : ما جوراب شلواری رقص خود را با استفاده از نخ های قوی تر و بادوام تر ساخته ایم تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. ما همچنین تنوع رنگی محصولات خود را افزایش داده ایم تا مناسب انواع پوست باشد!
فرآیند تولید با کاهش اثرات زیست محیطی! : برای رنگرزی پارچه ها باید از آب، محصولات شیمیایی و انرژی زیاد استفاده کرد. ما همچنین عاشق استفاده از رنگ هستیم. بنابراین، برای کاهش این اثر، به جای نگهداری محصول در حمام های رنگ، از تکنیکی به نام “Dope Dyed” استفاده می کنیم که در طی فرآیند تولید، رنگ ها به صورت پودر در نخ ادغام می شوند. به این ترتیب می توانیم مصرف آب و هدر رفتن آن را هنگام رنگ آمیزی پارچه هایمان کاهش دهیم.

Starever Çocuk Bej Bale Külotlu Çorabı | جوراب شلواری باله بژ Starever Kids

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

329582

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 329582” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد