0

جستجو

ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 327766

Decathlon

2,320,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 327766

رنگ: چند رنگ/زرد تیره مزایای محصول انعطاف پذیری: اقدام کنید! با طراحی خاص خود تمامی حرکات شما را همراهی می کند. ویژگی عرق گیری: با پارچه ای که به سرعت خشک می شود و تنفس می کند، در طول تمرین خشک بمانید! Opacity: با آرامش ورزش کنید! حتی زمانی که کشش می‌دهید هم ظاهر نمی‌شود. جیب: یک جیب نامرئی یکپارچه که در آن می توانید کلید یا کارت های خود را حمل کنید. شکل دهنده: اثر لیفتینگ در ناحیه شکم مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 79% پلی اتیلن ترفتالات، 21% الاستین مراقبت مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی جوراب شلواری کمری راحت با روحیه تمرینی: بند کمر این جوراب شلواری پهن و کش دار تمام ویژگی های مورد نیاز برای تمرین را دارد. برای راحتی شما طراحی شده و برای جلسات تمرینی منظم و شدید عالی است.
کمر بلند راحت حتی در حین تمرین: با خیال راحت ورزش کنید! کمر بلند این جوراب شلواری ظاهری اسپرت و شیک ایجاد می کند. نه تنها این، بلکه حتی در حین شدیدترین تمرینات، چسبندگی کامل را برای شما فراهم می کند.
پارچه ای که حس نرمی دلپذیری به شما می دهد: هم در جوراب شلواری و هم در حین تمرین راحت باشید! پوشیدن این جوراب شلواری با جنس بسیار نرم و مخملی بسیار راحت است. شما نمی توانید آن را رها کنید!
دیگر از تحریک و ناراحتی خبری نیست! : احساس ناراحتی ناشی از اصطکاک مهم ترین عامل جلوگیری از حرکات است! این جوراب شلواری به لطف دوخت های صاف مخصوص خود، با جلوگیری از اصطکاک به شما آزادی می دهد.
آیا محصولات قبل از فروش تست می شوند؟ : دقیقا! 100٪ از پارچه های ما به طور دقیق در آزمایشگاه ها آزمایش شده اند تا رضایت و ایمنی شما تضمین شود. ما تست هایی مانند ماندگاری رنگ، مقاومت در برابر شستشو و عرق زدایی را که به آنها “تست شکنجه” می گوییم را در بین خود اعمال می کنیم. بعد؟ آیا این همه است؟ نه، هنوز تمام نشده است. ورزشکارانی مثل شما هم لباس های ما را تست می کنند. ما به شما گوش می دهیم، نظرات شما را تجزیه و تحلیل می کنیم و تغییرات لازم را ایجاد می کنیم. در اینجا، لباس ورزشی شما آماده است!
امتیاز زیست محیطی محصولات چگونه محاسبه می شود؟ : اثرات زیست محیطی محصول در کل چرخه عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. برای کمک به شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کیف) بین خود ایجاد شده است. Decathlon به وضوح رتبه های زیست محیطی محصولات خود را نشان می دهد.

Domyos Kadın Çok Renkli Spor Taytı 500 – Fitness Kardiyo | جوراب شلواری ورزشی چند رنگ زنانه Domyos 500 – Fitness Cardio

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

327766

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ساپورت دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 327766” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد