0

جستجو

جوراب ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 334359

Decathlon

1,110,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 334359

رنگ: فیروزه ای تیره/ خاکستری فولادی مزایای محصول راحتی: زیست محیطی، اجزای پنبه ای و کتان ارگانیک. پارچه تری راحت زیر پا. ویژگی عرق گیری: کانال تهویه با پارچه تنفس پذیر و نخ های مصنوعی خود عرق را دور می اندازد مناسب برای بدن: نخ الاستین 4%: جوراب با پای شما سازگار است و لیز نمی خورد. دوام: نخ پلی آمید چند تکه برای حداکثر دوام طراحی سازگار با محیط زیست: برای کاهش ضربه، مصرف قطعات 22 درصد کاهش یافته است. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 45% پنبه، 44% پلی آمید، 7% کتان، 4% الاستین توصیه نگهداری: در مکانی دور از نور و رطوبت نگهداری شود. توصیه مراقبت: خشکشویی نکنید. اتوکشی نکنید. شستشو در دمای 30 درجه سانتی گراد.. اطلاعات فنی دو بسته: این مدل به صورت 2 جفت به فروش می رسد. برخی از بسته ها حاوی جوراب هایی در رنگ ها یا طرح های مختلف هستند.
چرا از پنبه ارگانیک استفاده می کنیم؟ : ما از پنبه حاصل از کشاورزی ارگانیک استفاده می کنیم تا در حین آموزش محصولاتی نرم و راحت به شما ارائه دهیم. بدون کودهای شیمیایی، آفت کش ها یا GMO کشت می شود که خطر آلودگی خاک و آب های زیرزمینی را کاهش می دهد.
قول ما برای مصرف آب کمتر با این محصول: استفاده از آب زیادی برای رنگرزی پارچه ها ضروری است و همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش اثرات زیست محیطی، ما یک رنگ را در دسته های بزرگ انتخاب می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.
چگونه جزء مناسب جوراب کوهنوردی را انتخاب کنیم؟ : تعریق در طول تمرین اجتناب ناپذیر است، بنابراین مدیریت بهتر رطوبت بسیار مهم است. اگر کفش‌های شما قابل تنفس هستند، خیلی راحت‌تر عرق می‌ریزند.
برای این کار می توانید جورابی انتخاب کنید که عرق را جذب کرده و نفس بکشد. اگر کفش های شما برای محافظت از شما در برابر باران ضد آب هستند، باید انتخاب متفاوتی داشته باشید: باید از جورابی استفاده کنید که عرق را جذب کرده و تا حد امکان آن را دفع کند.
طول مناسب جوراب های طبیعت گردی خود را انتخاب کنید: این مدل دارای 3 طول مختلف سرآستین است. سینچ “کوتاه” به سختی از روی کفش قابل مشاهده است و درست زیر استخوان مچ پا شما قرار دارد. آنها با کفش های کوتاه پوشیده می شوند. جوراب‌های «متوسط» درست زیر قوزک پا قرار می‌گیرند تا از آن حمایت کنند: اغلب با کفش‌های ساق کوتاه پوشیده می‌شوند. جوراب های “بالا” برای کفش های پیاده روی متوسط ​​یا ساق بلند ایده آل هستند، آنها زیر ساق پا می مانند و از تحریک روی مچ پا جلوگیری می کنند.
چگونه سایز مناسب جوراب های کوهنوردی را انتخاب کنیم؟ : برای جلوگیری از تا شدن جوراب، انتخاب جوراب متناسب با پایتان مهم است. ما از نخ الاستین با کیفیت استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود که جوراب های ما بهتر پاهای شما را می گیرند و نمی لغزند. قبل از رفتن به پیاده روی باید جوراب های خود را امتحان کنید.
گارانتی: جوراب های کوهنوردی ما دارای 2 سال ضمانت هستند. چه قولی می دهیم؟ ما محصولاتی بادوام ارائه می دهیم تا شما را در تمامی آموزش های پیاده روی همراهی کنید.
طراحی محصول: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی جهانی Quechua ما در Passy، در پای کوه Mont-Blanc در منطقه Haute Savoie واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

Quechua Outdoor Çorap – Uzun Konçlu – Gri / Mavi – 2 Çift – Hike 100 | جوراب کچوا در فضای باز – جوراب بلند – خاکستری / آبی – 2 جفت – Hike 100

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

334359

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 334359” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد