0

جستجو

شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 114065

Decathlon

4,320,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 114065

رنگ: سفید مزایای محصول آزادی حرکت: پارچه انعطاف پذیر دو طرفه باعث سهولت حرکت روی زین می شود. مقاومت در برابر سایش: درزهای تقویت شده و پارچه پنبه ای-الاستین بادوام دستگیره: درج های پارچه ای چسبندگی بدون لغزش روی زین را فراهم می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 92% پنبه، 8% الاستین دستورالعمل کاربر: اگر لکه یا کثیف شد، قبل از شستشو در آب خیس کنید. توصیه مراقبت: به طور جداگانه بشویید. اطلاعات فنی جیب ها: جیب در جلو که می تواند با زیپ بسته شود.
نوع ضد لغزش: : درج پارچه.
مراقبت از شلوار سفید: اسب سواری یک ورزش در فضای باز است، بنابراین تمیز نگه داشتن شلوار در هر زمان می تواند بسیار دشوار باشد. هنگامی که شلوار شما لکه دار شد، قبل از شستن شلوار در ماشین لباسشویی، لکه را به آرامی در آب تهیه شده با نوار صابون آغشته کنید و اطمینان حاصل کنید که آب صابون به طور کامل به لکه نفوذ کند. بگذارید 30 دقیقه بماند. سپس آن را با مواد شوینده ای که همیشه استفاده می کنید داخل دستگاه بیندازید. پاک کننده های لکه بر روی لکه های گل یا چمن نیز بسیار موثر هستند.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول با کمک شاخص های مختلف در کل طول عمر آن محاسبه می شود. برای کمک به شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی کلی (ABCDE) با مقایسه محصولات مشابه (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) ایجاد شده است. وب سایت رویکرد: پایداری.decathlon .com ویدئو توضیح دهنده:

Fouganza Binicilik Pantolonu – Çocuk – Beyaz – 100 | شلوار سواری فوگانزا – بچه گانه – سفید – 100

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

114065

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 114065” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد