0

جستجو

شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 329589

Decathlon

2,270,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 329589

رنگ: خاکستری ابری مزایای محصول عایق حرارتی: روکش پشمی با چگالی 180 گرم در متر مربع برای گرمتر نگه داشتن شما. دافع آب: آب به سرعت روی قطعه جریان می یابد تا از نم نم باران کوتاه محافظت کند. ساختار قابل تنظیم: به لطف کمر کش دار و کمربند قابل تنظیم، در حین تمرین لیز نمی خورد. ضد باد: پارچه ای که از ورود هوا جلوگیری می کند و باد را برای جلوگیری از اتلاف گرما مسدود می کند. دوام: جزء مقاوم در برابر سایش در تماس با عناصر طبیعی. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات جیبی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: توصیه می کنیم هنگام پوشاندن شلوار به خوبی خشک کنید. در یک جای خشک نگه داری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی جزء قطبی: عایق هوا را فراهم می کند: جزء قطبی به لطف حجمی که به دلیل بافتش به دست می آورد، هوا را به دام می اندازد.
هوای محبوس شده به لطف ویژگی عایق طبیعی بدن را گرم نگه می دارد. فرآیند مسواک زدن که روی پارچه اعمال می شود، حبس هوا را تضمین می کند.
خاصیت آب گریز جزء: خاصیت آب گریز پارچه ظرفیت جریان آب بدون جذب روی سطح لباس است. بنابراین، پارچه آب را جذب نمی کند، نفس می کشد، سبک باقی می ماند و گرم می ماند. پارچه خاصیت دفع آب خود را از طریق فرآیند اعمال شده بر روی سطح بیرونی خود به دست می آورد. این فرآیند باید به طور منظم در طول عمر لباس تجدید شود (توصیه می کنیم این کار را با هر بار شستشو انجام دهید). شما می توانید محصولات مورد نیاز برای این فرآیند را در فروشگاه های ما پیدا کنید.
چگونه اطمینان حاصل کنم که شلوار ویژگی های فنی خود را از دست نمی دهد؟ : محصولات مراقبت: اسپری یا محصول مراقبت مایع که خاصیت ضد آب را تجدید می کند. توصیه می کنیم تقریباً در هر بار شستشو از این محصولات استفاده کنید تا آب گریزی پارچه تجدید شود و عملکرد محصول شما در طول عمر آن افزایش یابد.
روش صحیح لباس پوشیدن فرزندم برای پیاده روی در زمین های برفی چیست؟ : برای اینکه در ماه‌های زمستان لباس بپوشید، توصیه می‌کنیم بدون توجه به فعالیت‌تان از قانون 3 لایه پیروی کنید: لایه اول: لباس زیر فنی که برای خشک نگه داشتن بدن، عرق را دفع می‌کند. لایه دوم: لایه دوم (پلیس یا ژاکت) گرم نگه داشته و عرق را از بین می برد. لایه سوم: ژاکت ضد آب: برای محافظت از شما در برابر باران، برف و باد طراحی شده است. همه این لایه ها باید نفس بکشند تا بتوانند عرق را از بین ببرند.
اطلاعات اضافی در مورد توسعه پایدار: رنگ خام رنگ پارچه در حالت رنگ نشده آن است. چه رابطه ای بین رنگ و آلودگی وجود دارد؟ تاثیر زیست محیطی فرآیند رنگرزی پارچه ها بسیار زیاد است، این فرآیندی است که انرژی مصرف می کند و نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و همچنین آب زیادی در حمام های رنگ دارد. استفاده از رنگ خام به معنای انتخاب رنگی با تاثیر کمتر محیطی است.

Quechua Çocuk Outdoor Pantolon – Mavi – 2 / 6 Yaş – Sh100 X-warm | شلوار بچه گانه Quechua – آبی – 2/6 سال – Sh100 X-warm

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

329589

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شلوار ورزشی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 329589” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد