0

جستجو

شلوار ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 327257

Decathlon

3,100,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شلوار ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 327257

رنگ: خاکستری کربن مزایای محصول عایق حرارتی: 100 گرم در متر مربع پر کردن. آستر برس خورده برای احساس گرم و نرم. مقاومت در برابر آب: خوب: پوشش 5000 میلی متر. درزهای باسن ضد آب. گتر روی پاها. ساختار قابل تنظیم: کمر نرم الاستیک. تسمه ها قابل جدا شدن و تنظیم هستند. شخصی سازی: می توانید نام فرزندتان را روی برچسب روی آستر بنویسید. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پرکننده 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر 100% پلی اتیلن ترفتالات یوکی 100% پلی آمید پوشش 100% پلی آمید را رعایت کنید و از 100% نگه داری از روکش پلی آمید جلوگیری کنید. که آسیب خواهد رساند پوشش قبل از نگهداری محصول در مکانی خشک و دارای تهویه مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. توصیه مراقبت: از داخل به بیرون بشویید. قبل از اولین استفاده بشویید. به تنهایی بشویید. اطلاعات فنی عایق حرارتی پر از فیبر: عایق حرارتی تضمین می کند که اسکی بازان کوچک در دمای مناسب باقی بمانند. نه خیلی گرم، نه خیلی سرد. لباس پوشیده شده باید با شرایط فیزیکی و عناصر خارجی سازگار باشد. Wedze با استفاده از فیبر فیبر عایق حرارتی را برای گرم نگه داشتن شما فراهم می کند. این یک ترکیب مصنوعی است که از الیاف پایه پلی استر تشکیل شده است که بسته به طول الیاف خود می تواند هوای بیشتری را به دام بیندازد. هرچه پرکننده ضخیم تر باشد، هوای بیشتری را به دام می اندازد و عایق حرارتی بیشتری ایجاد می کند.
فرآیند پوشش: پوشش یک “ماده” ضد آب است که به سطح داخلی پارچه بیرونی اعمال می شود. در حالی که از ورود آب جلوگیری می کند، همچنین اجازه می دهد تا عرق در طول فعالیت دفع شود. بنابراین، کاربران کوچک ما راحتی خشک ماندن را تجربه می کنند.
درزهای اصلی ضد آب: ما علاوه بر ضد آب بودن، با استفاده از درزهای ضد آب، خاصیت ضد آب بودن شلوار را بیشتر تقویت کرده ایم. نوارهای چسب ضد آب روی درزهای داخلی محصول کاملا از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند. این درزهای ضد آب در مناطقی قرار دارند که برف بیشتر وارد آن می شود. این مانند ناحیه باسن شلوار است.
شخصی سازی: محصول را می توان با نوشتن نام کودک بر روی برچسبی که در قسمت بالای آستر قرار دارد شخصی سازی کرد. این یک نکته مفید برای یافتن آسان شلوار در دوره اسکی، مهد کودک یا مدرسه است!
برای اینکه پاهایشان در پیست اسکی سرد نشود چه توصیه ای به بچه ها می کنید؟ : روش 2 لایه برای گرم و خشک نگه داشتن پاها کافی است: 1 لایه زیرین عرق را از بین می برد و شلوار اسکی گرما را حفظ کرده و از شما در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت می کند.

Çocuk Kayak Pantolonu – Koyu Gri – Skı-p 00 | شلوار اسکی کودکان – خاکستری تیره – Skı-p 00

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

327257

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شلوار ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 327257” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد