0

جستجو

کاپشن دخترانه اورجینال Your Consent | KRF-Mont305

Your Consent

4,670,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کاپشن دخترانه اورجینال | کد کالا : KRF-Mont305

در آن روزهای سرد زمستانی که دمای هوا شروع به کاهش می کند، کت مناسبی را پیدا کرده اید که شاهزاده خانم کوچک شما برای گرم و دنج نگه داشتن آن نیاز دارد! کت دخترانه کلاهدار رویای زمستانی ما با طراحی شیک و کاربردی خود جلب توجه می کند.
این کت ویژه مجهز به آستر پشمی ضخیم است که باعث می شود کودک شما حتی در شرایط آب و هوایی سرد احساس گرما و راحتی کند. پوشش پشمی گرمای بدن را حفظ می کند و محافظت عالی در برابر بادهای سرد بیرون ارائه می دهد.
طراحی کلاهدار سر را گرم نگه می دارد و همچنین در شرایط آب و هوایی بادی محافظت بیشتری می کند. هود را می توان به راحتی جدا کرد یا به لطف تسمه های نوار چسب قابل تنظیم روی آن قرار داد، بنابراین امکان استفاده اختیاری را فراهم می کند.
قسمت بیرونی ژاکت با پارچه باکیفیت و بادوام پوشانده شده است، بنابراین محافظت عالی در برابر آب و باد ارائه می دهد. در عین حال، درزها و زیپ ها کاملاً پردازش می شوند و بنابراین استفاده طولانی مدت را تضمین می کنند.
شما می توانید از بین رنگ های مختلف انتخاب کنید که منعکس کننده استایل دخترتان است. این کت بهترین همراهی برای مدرسه، پارک یا تعطیلات زمستانی خواهد بود.
این مانتو با ترکیب محافظ و استایل در برابر شرایط سخت زمستان، دختر شما را گرم و ایمن نگه می دارد. به او فرصت لذت بردن از زمستان را با کت دخترانه کلاه دار زمستانی بدهید!

Kız Çocuk Kapüşonlu Kalın İçi Polarlı Rahat Kesim Uzun Kışlık Mont | کت دخترانه کلاهدار، داخل ضخیم، پشمی، کت بلند زمستانی برش راحت

 

 

 

سایز

, , , , , , , , , ,

رنگ

برند

طرح

نوع محصول

کد محصول

KRF-Mont305

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کاپشن دخترانه اورجینال Your Consent | KRF-Mont305” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد