0

جستجو

کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال Asortik Kids | MNT-0005

Asortik Kids

5,330,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال | کد کالا : MNT-0005

مدل کت کت شلواری کتانی یونیسکس کودکان بوم زمستانی شیک و مد روز ما با طرح راحت، مدل کاپوت قابل جابجایی و جزئیات جیب همراه شماست.
مدل مانتو کلاهدار بند پارچه بوم زمستانی کودکان یونیسکس ما که داخل آن با پارچه welsoft پوشانده شده است، بزرگترین کمک کننده شما در هوای سرد است.
پارچه: بوم
پرکننده داخلی: پارچه Welsoft
هود: هود قابل جابجایی
مقاومت در برابر آب: ضد آب
ضخامت: ضخیم
قد: بین باسن و زانو
کمر: بند کشی
محل تولید: ترکیه
جنسیت: Unisex
اطلاعات سایز: در هنگام انتخاب لباس بچگانه لطفاً نمودار سایز در تصاویر را بررسی کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای محصولاتی که نمودار سایز ندارند می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.
اطلاعات عمومی: شرایط نگهداری و مراقبت صحیح برای محصولات لباس کودکان، استفاده طولانی تر از محصولات ساخته شده از پارچه های با بالاترین کیفیت را تضمین می کند.
اطلاعات شستشو: دقت داشته باشید که لباس های بچه گانه را با چرخاندن آن ها به داخل و در گروه رنگی مخصوص به خود و مرطوب نگه نداشتن طولانی مدت آن ها، شست و شو دهید، هنگام شستشو و اتو کردن لباس های بچه گانه باید به اطلاعات داده شده در کاربر توجه کنید. کتابچه راهنمای. در صورت وجود چاپ های فسفری، لوازم جانبی یا گلدوزی روی محصولات لباس کودکان، لطفاً محصولات را در دمای بالا نشویید، اگر برای اولین بار محصولات توری را با دست بشویید، عمر طولانی تری را تضمین خواهید کرد.

Unisex Çocuk Kışlık Kanvas Kumaş Büzmeli Diz Üstü Içi Kürk Kapüşonlu Kaban Mont | کت کتانی بند کشی پارچه ای بوم زمستانی کودکان یونیسکس با کلاه خز روی زانو

 

 

 

سایز

, , , , , , ,

رنگ

برند

استایل

آستین

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

MNT-0005

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کاپشن پسرانه – دخترانه اورجینال Asortik Kids | MNT-0005” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد