0

جستجو

بارانی و بادگیر ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 166616

Decathlon

3,200,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

بارانی و بادگیر ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 166616

رنگ: آبی مشکی/زرد نئون مزایای محصول مقاومت در برابر آب: تست شده به مدت 2 ساعت در نم نم نم نم نم آب 15000 میلی متر جیب های نفوذپذیر آب Schmerber عایق حرارتی: بارانی گرم با پوشش فیبر روی کاپوت و جیب ها. ضد باد: با یقه بلند و پوشش پارچه ای خود از اثر سرد باد محافظت می کند. سهولت استفاده: 2 جیب دستی زیپ دار. 1 جیب داخلی. هود قابل تنظیم مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: قسمت پایینی – پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات قسمت بالایی – پارچه اصلی 100% پلی آمید آستر اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات پرکننده ثانویه 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% 100% پلی اتیلن ترفتالات : در جای خشک نگهداری شود و محصول خود را روی هیچ منبع حرارتی مانند رادیاتور قرار ندهید، زیرا ممکن است به پوشش تنفسی آن آسیب برساند. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. شستن دست. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی مقاومت در برابر آب: مقاومت پارچه در برابر فشار آب با فشار اعمال شده توسط ستون آب که ارتفاع آن بر حسب میلی متر بر روی سطح زیرین بیان می شود اندازه گیری می شود (تست بر اساس استاندارد ISO 811). با افزایش فشار، ضد آب بودن محصول نیز افزایش می یابد. مقادیر مقاومت در برابر آب: جزء مقاوم در برابر فشار آب 15000 میلی متر پس از آزمایش پیری (5 شستشو) این مقدار معادل 15000 Schmerber است که میانگین فشار وارد شده توسط آب در هنگام بارندگی است. ضد آب بودن ژاکت زیر 60 لیتر در متر مربع / ساعت باران به مدت دو ساعت آزمایش شد.
اطلاعاتی در مورد آب گریز: خاصیت آب گریز پارچه ظرفیت جریان آب بدون جذب روی سطح لباس است. بنابراین، ژاکت شما آب نشت نمی کند، تنفس و سبک باقی می ماند. ویژگی دافع آب با فرآیند اعمال شده بر روی سطح بیرونی پارچه به دست می آید. با این حال، این ویژگی ها ممکن است بسته به استفاده از بین بروند. ژاکت را به مدت 10 دقیقه در خشک کن با حرارت کم خشک کنید تا خاصیت آب گریزی آن تجدید شود.
مزیت یک محصول بادگیر چیست؟ : برای جلوگیری از سرد شدن بدن هنگام ورزش یا استراحت، محافظت از باد بسیار مهم است. با توجه به مدل ‘Windchill’ که دمای احساس شده در اثر باد و سرما را اندازه گیری می کند: در هوای بادی که با سرعت 30 کیلومتر در ساعت می وزد، دمای 5 درجه سانتیگراد برابر با 0 درجه سانتیگراد احساس می شود. دمای وزش باد با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در هوای صفر درجه سانتی گراد منفی 7 درجه سانتی گراد خواهد بود. یک ژاکت گرم اثرات سرد کننده باد را کاهش می دهد.
چگونه کت خود را بشوییم؟ : توصیه می کنیم برای حفظ خاصیت آب گریزی آن، شستشو را کمتر انجام دهید. تمام زیپ‌ها و دریچه‌ها را ببندید، جیب‌ها را باز کنید و قبل از شستن از داخل بچرخانید. می توانید محصول خود را با مواد شوینده در برنامه مصنوعی در دمای 30 تا 40 درجه سانتی گراد بشویید. از نرم کننده و سفید کننده استفاده نکنید زیرا ممکن است به عملکرد محصول شما آسیب برساند. مهم: یک آبکشی کامل یا دوبار آبکشی کنید.
چگونه قابلیت دفع آب کت را تجدید کنیم؟ : خشک کردن یک عنصر ضروری برای تجدید ویژگی آب گریز محصول شما است. توصیه می کنیم محصول خود را کاملاً در فضای باز یا روی چوب لباسی خشک کنید. مراقب باشید که محصول خود را روی منبع حرارت خشک نکنید. قبل از قرار دادن، به مدت 10 تا 15 دقیقه در خشک کن در چرخه مصنوعی خشک کنید. از خشک کردن بیش از حد محصول خودداری کنید.

Tribord Çocuk Yelkenli Yağmurluğu – Mavi / Sarı – Saılıng 100 | کت بارانی تریبورد بچه گانه – آبی / زرد – Sailing 100

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

166616

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “بارانی و بادگیر ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 166616” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد