0

جستجو

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8664933

Decathlon

1,350,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8664933

رنگ: مایل به سفید/نئون روشن مزایای محصول تنفس: پارچه عرق سر شما را تخلیه می کند مناسب برای بدن: با سیستم تنظیم می توانید آن را با توجه به دور سر 52 – 56 سانتی متر تنظیم کنید سبکی: فقط 60 گرم محصول مفهوم و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی آمید توصیه ذخیره سازی: در مکانی تمیز و خشک نگهداری شود. توصیه مراقبت: به طور جداگانه بشویید. اطلاعات فنی آیا کلاه من در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟ : حتی اگر از پارچه ای استفاده شود که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در سطح SPF > 50 داشته باشد، یعنی فقط اشعه را با سرعت 50/1 منتقل کند، این کلاه مطابق قانون نیست و محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش محسوب نمی شود. از آنجایی که ویژگی محافظت از گردن مورد نیاز برای داشتن گواهی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ندارد. هنوز بهترین محافظت را برای سر کودک شما فراهم می کند
کاهش اثرات زیست محیطی: ما باید اقداماتی را برای محافظت از مکانی که زندگی می کنیم انجام دهیم، به همین دلیل است که Quecha متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود است. اگرچه امروزه این محصول دارای طراحی سازگار با محیط زیست نیست، ما هر روز برای انجام مسئولیت خود در قبال محیط زیست تلاش می کنیم: طراحی سازگار با محیط زیست، قابلیت تعمیر و دوام در قلب محصولاتی است که توسعه می دهیم.
کلاه های ما از کجا می آیند؟ : این کلاه که در مرکز طراحی بین المللی ما در کوهپایه های مون بلان فرانسه ایجاد شده است، توسط تامین کنندگان ویتنام ما تولید شده است. تامین کنندگان ما دانش واقعی در تولید محصولات ما دارند و شرکای هستند که ما با آنها همکاری نزدیک داریم. این رابطه اعتماد با شرکای صنعتی ما را قادر می سازد تا محصولات فنی با کیفیت ایجاد کنیم.
شرایط کار در کارگاه تولید ما: ما اطمینان می دهیم که تامین کنندگان ما در کشورهای در حال توسعه، جایی که حضور ما ایجاد اشتغال را تضمین می کند، از آیین نامه رفتار ما پیروی می کنند. با تشکر از بازرسی ها و تیم های در محل، ما اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان از یک محیط کاری با کیفیت مبتنی بر احترام بهره مند می شوند، کارکنان خود را توسعه می دهند و از محیط زیست محافظت می کنند.

Quechua Çocuk Şapka – Beyaz / Pembe – Mh100 | کلاه بچه گانه کچوا – سفید / صورتی – Mh100

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8664933

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کلاه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8664933” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد