0

جستجو

جلیقه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 2543

Decathlon

14,900,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جلیقه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 2543

مزایای محصول محافظت در برابر ضربه: سطح 2. مطابق با استانداردهای اروپایی 13158: 2009. قرار دادن / برداشتن آسان: به لطف تسمه های نواری پهن خود، در سطح شانه ها پشتیبانی می کند. ساختار قابل تنظیم: برای تنظیم صحیح، قسمت های قرمز رنگ باید پوشانده شوند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: فوم 100% الاستین لایه بیرونی 100% روکش پنبه 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: این جلیقه پشتیبانی به شرایط آب و هوایی شدید حساس است و در دمایی غیر از شرایط آب و هوایی مناسب (5 درجه سانتیگراد) قابل نگهداری نیست. 25 درجه سانتیگراد) مشخص شده توسط سازنده، نباید در معرض قرار گیرد. دستورالعمل های کاربر: سواری. همه جلیقه هایی که ضربه خورده اند باید تعویض شوند. توصیه های نگهداری: خشکشویی نکنید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی تنظیم: جلیقه پشتیبانی باید همیشه بسته باشد و بدن شما را در آغوش بگیرد. زیر جلیقه خود لباس نازک و سبک بپوشید.
هشدار: جلیقه‌ها یا تکیه‌گاه‌های پشتی ممکن است از برخی آسیب‌ها جلوگیری نکنند، اما می‌توانند فشاری را که در هنگام سقوط ایجاد می‌شود به حداقل برسانند. توصیه می کنیم جلیقه یا تکیه گاه های پشتی که در زمان سقوط استفاده می شد، پس از آن با موارد جدید جایگزین شوند. محصولاتی که جایگزین نشده اند ممکن است اثر قبلی را نشان ندهند.
طبقه بندی: جلیقه پشتیبانی ایمنی جلیقه ای با عملکرد سطح 2 است. مربوط به حداقل سطح توصیه شده برای سوارکاران از مبتدی تا سوارکار متوسط ​​برای سواری در یک باشگاه یا برای هر فعالیت عادی سوارکاری (به استثنای کالسکه و مسابقه 3 روزه).
پوشیدن جلیقه پشتیبانی سطح 3 برای این فعالیت ها توصیه می شود).
سطح 1: حداقل پشتیبانی از جوکی های حرفه ای.
سطح 2: پشتیبانی مناسب برای فعالیت هایی با خطر تصادف کم. این حداقل سطح پشتیبانی معتبر برای سوارکاری تفریحی است.
سطح 3: حداکثر جلوگیری از ضربه قابل اجرا برای سوارکاری تفریحی یا مسابقات. برای افرادی که با اسب در تماس هستند و در خطر لگد زدن اسب هستند مناسب است.
شستشو: : اسفنج را می توان به طور جداگانه در دمای 30 درجه سانتی گراد شستشو داد. مطمئن شوید که اسفنج را بعد از شستن به درستی بسته اید.

Fouganza Çocuk Binicilik Destek Yeleği – Siyah – Safety 100 | جلیقه ساپورت کودک سواری Fouganza – مشکی – Safety 100

 

 

سایز

,

رنگ

برند

آستین

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

2543

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جلیقه ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 2543” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد