0

جستجو

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 310702

Decathlon

1,420,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 310702

رنگ: خاکی تیره مزایای محصول عایق حرارتی: پارچه قطبی گرم و دو طرفه با چگالی 160 گرم در متر مربع. قابلیت تنفس: پلی استر موجود در این لباس باعث خروج عرق می شود. Eco-Design: محصولی با کاهش اثرات زیست محیطی، تولید شده از 100% پلی استر بازیافت شده. سهولت استفاده: زیپ برای گذاشتن و درآوردن آسان. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر اطلاعات فنی گرمایی که ارائه می دهد مهمترین ویژگی این پشم گوسفند است: علاوه بر گرم نگه داشتن شما، یکی دیگر از مزایای بزرگ پشم گوسفند این است که بسیار سبک است. به طور خلاصه، راه حل فصلی ایده آل بین کت و تی شرت آستین بلند را ارائه می دهد. در زمستان به عنوان لایه دوم عایق در برابر سرما عمل می کند. راحت و نرم است و همچنین در برابر باد محافظت می کند و کودک را در هنگام ورزش به راحتی خشک می کند.
سایر ویژگی های این پشم گوسفند نیم زیپ: این پشم گوسفند شکاری که در رنگ قهوه ای موجود است، دارای نیم زیپ در قسمت جلویی است که باعث سهولت در پوشیدن آن می شود. زیپ همچنین به ایجاد مقداری تهویه و تنفس بهتر در زمانی که گرما بیش از حد می شود کمک می کند. علاوه بر این، مراقبت و شستشو آسان است و آزادی حرکت عالی را ارائه می دهد، پس چرا فرزند خود را از این امر محروم کنید؟
وزن: 6 سال: 93 گرم 8 سال: 120 گرم 10 سال: 125 گرم 12 سال: 130 گرم 14 سال: 135 گرم.
پشم گوسفندی با طراحی سازگار با محیط زیست از 100% پلی استر بازیافتی ساخته شده است. : با بازیافت بطری های پارچه ای یا پلاستیکی مورد استفاده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت اجزا را در طول تمرین شما کاملاً حفظ می کنیم.

Solognac Çocuk Polar – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – Yeşil – 100 | پشمک بچه سولوناک – شکار و مشاهده طبیعت – سبز – 100

 

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

310702

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 310702” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد