0

جستجو

سویشرت اسپرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 334443

Decathlon

2,390,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سویشرت اسپرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 334443

رنگ: مشکی/خاکستری تیره مزایای محصول ویژگی دفع عرق: جزء مصنوعی که به طور موثر عرق را جذب و دفع می کند. عایق حرارتی: حداقل محافظت در برابر سرما را فراهم می کند. مراقبت آسان نرمی: جزء برس خورده داخل آن لمس نرمی به پوست می دهد. انعطاف پذیری: جزء طبیعی که می تواند برای سهولت در پوشیدن و بلند کردن کشش داشته باشد. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی جیبی 100% پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی مشاهده محصول بر روی مانکن. اطلاعات سایز: لباس ورزشی روی مدل مناسب 10 تا 11 سال و قد مدل 1 متر 44 سانتی متر است.
گرمکن = گرمکن زیپ دار بدون کلاه + شلوار گرمکن. ایده آل برای محافظت از سرما در هنگام حرکت! : این لباس ورزشی از یک ته لباس و یک تاپ گرمکن با زیپ و جیب های باز تشکیل شده است. شلوار ورزشی با برش راسته که در لبه ها جمع نمی شود. کمر کشی دارد و جیب ندارد. سویشرت نیمه یقه اسکی با زیپ بسته می شود. نگهداری آسان با شستشو و خشک کردن مکرر. بالاتنه و پایین تنه با هم به صورت یک ست فروخته می شود، نمی توان آنها را جداگانه فروخت.
برش شلوار ورزشی: صاف، برش نزدیک. شلوار ورزشی روی بدن بین پاها قرار می گیرد تا آزادی حرکت را فراهم کند. شلوار ورزشی تا مچ پا صاف است و پاها تنگ نیستند.

Domyos Çocuk Baskılı Siyah Eşofman Takımı – Gym’y S100 Eco | ست لباس ورزشی مشکی چاپ شده Domyos Kids – Gym’y S100 Eco

 

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

334443

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سویشرت اسپرت پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 334443” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد