0

جستجو

شورت و شلوارک پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 312870

Decathlon

1,210,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شورت و شلوارک پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 312870

رنگ: آبی دریایی مزایای محصول ویژگی عرق زدایی: پارچه ای که عرق را جذب و دفع می کند. مفهوم و فناوری محصول ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: توصیه می کنیم این محصول را در جای خشک نگهداری کنید. پس از استفاده، آن را از کیف بدنسازی خود خارج کرده تا بشویید و خشک کنید. دستورالعمل کاربر: اتو کردن این شورت را توصیه نمی کنیم توصیه مراقبت: اتو نکنید اطلاعات فنی چرا این شورت بسکتبال را برای کودک مبتدی خود انتخاب کنید؟ :این شورت بسکتبال به لطف مواد سبک وزن و قابل تنفس، راحتی بی نظیری را در حین تمرین فراهم می کند. پارچه مصنوعی (100٪ پلی استر) تخلیه عرق را تضمین می کند و از باقی ماندن آن بر روی سطح پوست جلوگیری می کند (در تست های آزمایشگاهی مطابق با پروتکل استاندارد 4 ستاره از 5 ستاره را دریافت کرد).
چه کسی محصولات کودک را طراحی می کند؟ :Tarmak یک تیم پرشور است که برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال کار می کند. تمامی محصولات موجود در مجموعه محصولات به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در حین تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهند برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارمک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ همچنین بسیار! :تیم طراحی محصولات تارمک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ایجاد راحتی طولانی مدت برای ورزشکاران در طول تمرین بسکتبال کار می کند. همه محصولات ما از اجزایی استفاده می کنند که برای خواصی مانند عرق زدایی و دوام تایید شده اند. همه مدل‌های ما تحت شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می‌کنند آزمایش و تایید شده‌اند و مطابق با نظرات شما توسعه یافته‌اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! :تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید!

Tarmak Çocuk Basketbol Şortu – Mavi – Sh100 | شورت بسکتبال بچه گانه تارمک – آبی – Sh100

 

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

312870

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 312870” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد