0

جستجو

شورت و شلوارک دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8605566

Decathlon

3,920,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شورت و شلوارک دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 8605566

رنگ: قهوه ای مزایای محصول دوام: پارچه اضافی بادوام در مناطقی که بیشترین اصطکاک وجود دارد آزادی حرکت: پارچه انعطاف پذیر در مناطق مناسب با طراحی ترکیبی استفاده می شود ویژگی خشک شدن سریع: پارچه های مصنوعی خشک شدن سریع را ارائه می دهند. تنفس: تنفس و سبک وزن پارچه در مناطقی با اصطکاک جزئی. سهولت در مراقبت: به لطف پارچه مصنوعی آن قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و نیازی به اتو ندارد. وزن: شلوارک تقریباً 262 گرم در سایز 44 (L) طراحی سازگار با محیط زیست: کاهش تأثیر CO2 به لطف اعمال مختلف بسته به رنگ مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی آمید یوکی 88% پلی آمید، 12% الاستین 12% % پلی اتیلن ترفتالات درج 85 % پلی آمید، 15 % الاستین توصیه مراقبت: با زیپ بسته بشویید. اطلاعات فنی مدل‌های خاکستری تیره و قهوه‌ای چگونه طراحی شده‌اند؟ : برای شورت های خاکستری تیره و قهوه ای از فرآیند رنگرزی به نام دوپ دود استفاده کردیم که در آن نخ ها به قطعات بزرگ رنگ می شوند. با این فرآیند با اعمال رنگ در طول فرآیند تولید طناب، مصرف آب را کاهش می دهیم. به این ترتیب در مدل خاکستری تیره 31.5 درصد و در مدل قهوه ای 21.7 درصد انتشار CO2 را کاهش می دهیم.
ساختار هیبریدی: شورت متشکل از 2 جزء مختلف: – پارچه بادوام 207 گرم بر متر مربع برای محافظت از ناحیه باسن در برابر سایش استفاده می شود. علاوه بر این، این پارچه انعطاف پذیر است. این منطقه به شما آزادی حرکت بسیار خوبی می دهد. – در بقیه شورت ها از پارچه سبک و تنفس پذیر (125 گرم بر متر مربع) استفاده شده است.
لوازم جانبی: – 2 جیب دستی زیپ دار – 1 جیب زیپ دار پشت چپ – 1 جیب عقب سمت راست با دریچه و 1 محفظه گوشی هوشمند. این شورت با کمربند به فروش می رسد.
اطلاعات اندازه: برش مستقیم آن به لطف استفاده از پارچه انعطاف پذیر در مناطق مورد نیاز، سطح بالایی از آزادی حرکت را ارائه می دهد. سایز معمولی خود را انتخاب کنید طول پا در سایز 44 (L) 29.6 سانتی متر است. عرض ساق شلوارک: 26.1 سانتی متر در سایز 44 (L).

Forclaz Erkek Outdoor Trekking Şort – Kahverengi – Mt500 | شورت کوهنوردی مردانه فورکلاس – قهوه ای – Mt500

 

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8605566

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8605566” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد