0

جستجو

فاندیشن استی لادر اورجینال Estee Lauder 117109

Estee Lauder

7,530,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

فاندیشن استی لادر اورجینال کد کالا : 117109

آنها برابر هستند. صاف می کند. مرطوب می کند. به مرور زمان پوست را ترمیم می کند و به شما اجازه می دهد تا با درخشندگی نرمی بدرخشید. فونداسیون سرم SkinTint با محافظت SPF: کرم فوتریست با بافت ابریشمی از پوست شما مراقبت می کند و در عین حال رنگ پوست شما را یکسان می کند. جلوه فوری: با اثر کانسیلر روشن کننده، یک پوشش فوق العاده طبیعی و درخشان ارائه می دهد. در برابر عرق و رطوبت مقاوم است.
ماندگاری تا 8 ساعت: ماندگاری خود را در تمام طول روز بدون ایجاد خطوط و منافذ ظاهری حفظ می کند. فورا مرطوب و نرم می شود. یک پوشش مرطوب و براق در تمام طول روز فراهم می کند.
فقط در 1 هفته: به ایجاد رنگ پوست بهبود یافته و ظاهری صاف کمک می کند. پوششی مرطوب بر روی پوست ایجاد می کند.
با داشتن طیف وسیع SPF 20 در هر کاربرد، محافظت قوی در برابر اشعه های UVA و UVB ایجاد می کند. با گذشت زمان، پوست شما نرم تر و نرم تر به نظر می رسد. این به کاهش ظاهر لکه ها کمک می کند و در عین حال رنگ پوست را یکدست تر نشان می دهد. 85% مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست: هر قطره گرانبها از کرم پودر Skintint با مواد مغذی لازم برای پوست غنی شده است. تزریق روغن گیاهی به تغذیه و تقویت پوست کمک می کند. حاوی روغن‌های بذر، گل همیشه بهار و گل سرخ می‌باشد.
ساختار خاکی نرم آن در عین حال که ظاهری عاری از روغن را ایجاد می کند، احساس خشک شدن سریع، سبک و مغذی می کند.

Futurist SkinTint Serum Fondöten 30ml – SPF20 Renk: 4N2 Spiced Sand | Futurist SkinTint Serum Foundation 30ml – SPF20 رنگ: 4N2 Spiced Sand

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

117109

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “فاندیشن استی لادر اورجینال Estee Lauder 117109” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد