0

جستجو

فاندیشن ماک اورجینال Mac 119586

Mac

6,630,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

فاندیشن ماک اورجینال کد کالا : 119586

با قدرت سرم به پوست درخشنده خود برسید! با پایه سرمی قوی آشنا شوید که تخصص ما در زمینه رنگ پوست را با علم مراقبت از پوست ترکیب می کند! با فناوری نوآورانه جدید خود، +209٪ آبرسانی فوری را برای ظاهری کامل تر، صاف تر و درخشان تر ارائه می دهد. با فرمول نوآورانه خود، در تمام طول روز به پوست درخشندگی می بخشد و به مرور زمان ظاهری مرطوب تر و سالم تر به پوست ارائه می دهد. این محصول با 80% کرم پودر تقویت شده و حاوی 33 ماده مراقبت از پوست است. محلول اسید هیالورونیک 10 درصد رطوبت را در زیر سطح پوست به دام می اندازد و از از بین رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند. غنی شده با موادی که مراقبت قدرتمند و مغذی پوست را فراهم می کند.
حاوی روغن‌های زیتون و جوجوبا برای تغذیه و تغذیه پوست، ظاهری سالم‌تر و ویتامین E برای محافظت از پوست در برابر آلودگی و نور آبی است. Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation تا 24 ساعت آبرسانی و رنگ پوست را فوراً یکدست تر می کند. دارای پوشش قابل ساخت متوسط ​​به بالا. ظاهری صاف، طبیعی و درخشان به پوست ارائه می دهد. با بافت سبک خود که به پوست اجازه تنفس می دهد، ظاهر منافذ، قرمزی پوست، لکه های تیره و خطوط ریز خشک را از بین می برد. با فونداسیونی که به طور ویژه توسط هنرمندان آرایش ساخته شده است، ظاهری شخصی و درخشان دریافت کنید! ظاهری روشن، طبیعی و پر جنب و جوش با ذرات مروارید نقره ای و طلایی مناسب برای پوست های روشن و تیره ایجاد می کند. این 56 گزینه رنگی مختلف را برای همه رنگ های پوست ارائه می دهد. بطری پایه شیشه ای قابل بازیافت با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است.

Studio Radiance Serum-Powered™ Fondöten-NW55-30ml-773602656981 | Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation-NW55-30ml-773602656981

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

119586

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “فاندیشن ماک اورجینال Mac 119586” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد