0

جستجو

تقویت کننده تالیا اورجینال Thalia | T240

Thalia

790,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول37681455

تقویت کننده تالیا اورجینال | کد کالا : T240

اطلاعات محصول: یک تجربه پاکسازی نرم و بسیار خاص را با آب و تونیک پاکسازی و پاکسازی صورت Thalia Natural Beauty Midnight Rose Purifying and Balancing Facial Cleansing Water & Tonic تجربه کنید! گل رز که قدمت آن در دنیای ما به 35 میلیون سال قبل می رسد، هزاران سال است که نماد عشق و زیبایی بوده است. این گل منحصر به فرد اکنون معنای جدیدی در سری پاکسازی و متعادل کننده گل رز نیمه شب Thalia Natural Beauty پیدا کرده است. تونیک پاک کننده و پاک کننده صورت تالیا نچرال بیوتی Midnight Natural Beauty که یکی از محصولات ویژه این سری می باشد و حاوی گلاب غلیظ می باشد در یک مرحله صورت، چشم ها و لب های شما را پاکسازی، پاک کننده آرایش و نرمی می کند. بافت با طراوت آن باعث شادابی پوست می شود. پوست تمیز و تغذیه شده شما صاف می شود و ظاهری شفاف پیدا می کند. با رایحه خاص گل رز خود تجربه ای بی نظیر را به ارمغان می آورد. گل رز (رزا) که از خانواده Rosaceae است با داشتن ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.
پوست شما را جوان و جوان می کند. از رفع چین و چروک ها پشتیبانی می کند. با روغن های طبیعی موجود در آن به راحتی به پوست شما نفوذ می کند. . با استفاده از آب و تونیک پاک کننده و تونیک صورت پاک کننده و متعادل کننده رز Midnight Thalia Natural Beauty احساس سرزندگی، انرژی و پاکی خواهید کرد. توصیه می‌کنیم روتین مراقبت از پوست خود را با کرم پاک‌کننده و متعادل‌کننده صورت Thalia Natural Beauty Midnight Rose تکمیل کنید. جزئیات فنی: حاوی SLS، SLES و مواد پارابن مضر برای سلامت انسان نیست. این محصول بر روی حیوانات آزمایش نشده است. استفاده از محصول: آب و تونیک پاک کننده و متعادل کننده صورت Thalia Natural Beauty Midnight Rose Purifying and Balancing Facial Cleaning Water & Tonic را روی توپ پنبه ای فشار دهید. ابتدا با حرکات نرم پوست خود را از انواع باقی مانده های آرایش و آلودگی پاک کنید سپس با تونیک پوست خود را سفت کنید.

Midnight Rose Arındırıcı ve Dengeleyici Yüz Temizleme Suyu & Tonik 300 ml | پاک کننده و تونیک صورت Midnight Rose Purifying and Balancing 300ml

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

T240

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تقویت کننده تالیا اورجینال Thalia | T240” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد