0

جستجو

ماسک صورت بادی شاپ THE BODY SHOP | 5028197552244

THE BODY SHOP

2,500,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ماسک صورت بادی شاپ THE BODY SHOP | کد کالا : 5028197552244

با ماسک قهوه غنی نیکاراگوئه به پوست خود انرژی دهید. این ماسک که دارای ترکیبی موثر از محصولات Community Trade از سراسر جهان و ذرات دانه قهوه نیکاراگوئه است، محصولی است که هم به آرامی پوست شما را پاکسازی و هم لایه برداری می کند. این محصول که به کاهش علائم خستگی در پوست شما کمک می کند و پوست شما را شاداب تر، تمیزتر و روشن تر نشان می دهد، در کاهش ظاهر منافذ روی پوست نیز مفید است. 100% وگان
ماسک لایه بردار صورت که پوست را گرم و انرژی می بخشد
محتوای غنی با بوی تند قهوه
به کاهش علائم خستگی برای پوستی که شادابی خود را از دست داده است کمک می کند.
پوست و منافذ را تمیز می کند
حاوی قهوه و روغن دانه کنجد Community Trade از نیکاراگوئه، کره کاکائو و کره شیا از غنا، و شکر نیشکر ارگانیک Community Trade از پاراگوئه است.
1. پس از پاک کردن آرایش و تمیز کردن پوست، ماسک را با انگشتان خود به طور یکنواخت روی پوست خود بمالید. 2. از مالیدن آن به ناحیه چشم و لب خودداری کنید. 3. در صورت تمایل می توانید آن را به ناحیه گردن و دکلته نیز بمالید. 4. پس از 5-10 دقیقه، پوست خود را با آب گرم و پارچه خراطین با حرکات دایره ای سبک تمیز و شستشو دهید تا اثر لایه برداری ایجاد شود. 2 یا 3 بار در هفته استفاده کنید. گلیسیرین، پلی سوربات 20، گلیسریل استئارات، PEG-100 استئارات، پروپیلن گلیکول، کلرید سدیم، ایزوپروپیل پالمیتات، عصاره اوگلنا گراسیلیس، ساکارز، پودر دانه قهوه عربیکا/قهوه عربیکا (قهوه) Seed Powderum روغن دانه ایندیکوم (کنجد)، کره دانه کاکائو تئوبروما/کره دانه تئوبروما کاکائو (کاکائو)، کره بوتیروسپرموم پارکی/کره بوتیروسپرموم پارکی (شی)، صمغ زانتان، آکوا/آب/آب، ​​کافئین، بیسیداتیک، فنوکسی کارامل.
حداکثر 9 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 9 واحد را لغو کند.

Nicaraguan Coffee Kahve Maskesi | ماسک قهوه نیکاراگوئه ای

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

5028197552244

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ماسک صورت بادی شاپ THE BODY SHOP | 5028197552244” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد