0

جستجو

کرم صورت کلینیک اورجینال Clinique 83690

Clinique

1,600,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت کلینیک اورجینال کد کالا : 83690

ویژگی های عمومی برای چه کسی؟ مناسب برای انواع پوست، کرم مرطوب کننده Moisture Surge بدون چربی فرموله شده است. به لطف ساختار سبک خود، 10 برابر عمیق تر عمل می کند و به تامین رطوبت دائمی کمک می کند. Moisture Surge که فوراً 174% رطوبت را فراهم می کند و اثر ماندگاری تا 100 ساعت دارد، حاوی هر چیزی است که برای داشتن پوستی درخشان به دنبال آن هستید. به لطف فناوری جدید خود، مرطوب‌کننده دو اثر به پوست کمک می‌کند تا به طور مداوم منابع رطوبتی خود را تجدید کند و رطوبت را حفظ کند.
ظاهری سالم، مرطوب و براق می دهد. چرا؟ با فرمول تجدید شده خود، Moisture Surge مورد علاقه بسیاری از ما است! Moisture Surge که دارای فرمول ژل بدون چربی است، تا 100 ساعت اثر مرطوب کنندگی پوست را ارائه می دهد. کرم مرطوب کننده صورت Moisture Surge حاوی هیالورونیک اسید، عصاره آلوئه ورا و آب آلوئه فعال است. در حالی که اسید هیالورونیک موجود در آن به پوست شما کمک می کند مرطوب و درخشان به نظر برسد.
عصاره آلوئه ورا به حجیم شدن پوست و ایجاد رطوبت دائمی کمک می کند. به لطف فناوری جدید خود، 10 برابر عمیق تر به پوست می رود و تا 100 ساعت رطوبت دائمی را تامین می کند. با Moisture Surge برای احساس طراوت بی نظیری آماده شوید که پوست شما را روشن و شاداب می کند! این برای چیست؟ فرمول سبک و بدون روغن آن با تاثیر 10 برابر عمیق تر به تامین رطوبت دائمی آن کمک می کند. فوراً 174% رطوبت را فراهم می کند و تا 100 ساعت اثر ماندگاری دارد. به لطف فناوری جدید خود، مرطوب کننده دو اثر به پوست کمک می کند تا به طور مداوم منابع رطوبتی خود را تجدید کند و رطوبت را حفظ کند.
ظاهری سالم، مرطوب و براق می دهد. چگونه استفاده کنیم؟ می توان آن را صبح و عصر روی پوست تمیز استفاده کرد. می توان از آن به عنوان پایه آرایش یا روی آرایش برای جلوه هایلایتر استفاده کرد. • می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد: به عنوان ماسک 5 دقیقه ای روی پوست تمیز، برای نرم کردن و درمان کوتیکول ها.
همچنین می توان آن را در مناطقی که نیاز به رطوبت دارند مانند نوک موها اعمال کرد. بدون الکل، روغن و عطر است.

Moisture Surge 100 Saat Etkili Nemlendirici 15 ml | مرطوب کننده 100 ساعته Moisture Surge Effective Moisture Surge 15 ml

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

83690

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت کلینیک اورجینال Clinique 83690” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد