0

جستجو

کرم صورت استی لادر اورجینال Estee Lauder 105514

Estee Lauder

15,240,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت استی لادر اورجینال کد کالا : 105514

اثر لیفتینگ بیشتر و ظاهر مشخص در 3 ناحیه اصلی صورت: گونه ها، خط فک، خطوط لبخند. همه در یک لوسیون مراقبتی فوق العاده سبک با بافتی فوق العاده تازه. 72 ساعت رطوبت رسانی می کند.
ظاهر منافذ را به حداقل می رساند.
پوست خود را تقویت کنید تا پتانسیل جوانی خود را با 99٪ مشتق شده طبیعی* عصاره مورینگا نشان دهید.
پوست شما با نشاط می درخشد. پوست شما هیدراته، حجیم و انعطاف پذیر می شود.
بافت بسیار تازه لوسیون نرم و سبک، ابریشمی و مغذی به نظر می رسد. به سرعت جذب می شود و مرطوب می شود.
فرمول ویژه آن حاوی عصاره ویژه مورینگا به شما کمک می کند تا قدرت درون خود را آزاد کنید. درخشش جوانی پوست شما را به ارمغان می آورد. درخت مورینگا، که به عنوان درخت زندگی نیز شناخته می شود، به لطف فناوری برتر Estée Lauder، با پوست شما ملاقات می کند و عملکردی عالی ایجاد می کند. عصاره ویژه گل صبحگاهی هیبیسکوس: قوی ترین شکل طبیعت. دانشمندان Estée Lauder کشف کردند که گل های هیبیسکوس که در اوایل روز برداشت شده اند، بالاترین فعالیت تقویت کننده کلاژن را دارند. بنابراین، برای حداکثر تأثیر، گل‌های انتخاب‌شده با دست را در صبح برداشت می‌کنیم، سپس – در فرآیندی که از برداشت تا تولید 83 روز طول می‌کشد – جوهره خود را ایجاد می‌کنیم که به تحریک قوی کلاژن طبیعی پوست کمک می‌کند. عصاره سلول های بنیادی کاکتوس و هیالورونیک اسید ترکیبات با کارایی بالا به قدرت Revitalizing Supreme+ می افزایند. با رطوبت رسانی 72 ساعته به آشکار شدن پوست اشباع، قوی تر و تغذیه شده کمک می کند. سد رطوبتی پوست تقویت می شود. فرمول فناوری تقویت کننده کلاژن ما ترکیبی از مواد طبیعی با فناوری تقویت کننده کلاژن ما است تا به پوست کمک کند سفت تر، سفت تر به نظر برسد و استحکام پوست را احیا کند. ویژگی های محصول: • ضد پیری • اثر لیفتینگ • علائم متعدد پیری • از دست دادن سفتی و لحن • خطوط و چین و چروک • فرمول بدون چربی • تست شده از نظر پوست • فرمولی که باعث ایجاد آکنه و منافذ پوستی نمی شود. روی کل صورت بمالید و گردن، صبح و عصر. به تنهایی یا لایه لایه زیر کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اثر لیفتینگ و ظاهر برجسته تر در 3 ناحیه اصلی صورت: گونه ها، خط فک، خطوط لبخند.

Revitalizing Supreme+ Youth Power Soft Milky Yüz ve Boyun Nemlendirici Bakım Losyonu 100 ml | لوسیون مرطوب کننده مرطوب کننده صورت و گردن Revitalizing Supreme+ Youth Power 100 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

105514

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت استی لادر اورجینال Estee Lauder 105514” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد