0

جستجو

کرم صورت سینوزیس Sinoz | 4

Sinoz

1,050,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت سینوزیس Sinoz | کد کالا : 4

با 3 درصد ویتامین C موجود در آن به رفع لک های پوستی کمک می کند. این به شما کمک می کند تا پوستی بدون لک داشته باشید. هدف آن جلوگیری از ایجاد لکه های جدید در اثر افزایش سن و عوامل خارجی مانند اشعه خورشید است. کرم لک سینوز نیز به عنوان یک محصول برنده جایزه در بین کرم های لکه گیر توجه را به خود جلب می کند. اگر به دلیل افزایش سن در طول سالیان متمادی لکه های پوستی دارید و یا عوامل محیطی مانند اشعه خورشید به دلیل استفاده نکردن از هیچ محصول محافظ یا استفاده نادرست از آن لکه هایی روی پوست شما ایجاد کرده است.
. اگر می خواهید یک رنگ پوست بدون لکه روی پوستتان به خصوص بدون لکه روی صورت و بدون آرایش داشته باشید.
کرم لک سینوز می تواند به شما کمک کند. یک شکایت رایج برای کسانی که مشکلات آکنه دارند، لکه های بعد از آکنه است. کرم لک سینوز که به عنوان کرمی برای لکه های بعد از آکنه خودنمایی می کند، می تواند با عمل به عنوان یک مانع بر روی پوست، راه حلی برای مشکل شما ارائه دهد. کرم لک سینوز که به لطف آنتی اکسیدان های خود در برابر لک های پوستی ناشی از عوامل فیزیکی، هورمونی یا محیطی نقش فعالی دارد، می تواند با 3 درصد ویتامین C و ریشه شیرین بیان به نابرابری های رنگی پوست کمک کند و پوست شما را سالم تر کند. . علاوه بر این، با پنتاویتین موجود در آن، رطوبت را پشتیبانی می کند که برای مدت طولانی آن را احساس خواهید کرد. چگونه استفاده کنیم؟ با حرکات دایره ای به آرامی روی پوست تمیز و دوری از دور چشم بمالید. توصیه می شود روزی دو بار در روز و شب استفاده شود. مناسب برای استفاده روزانه و انواع پوست. محتویات محصول Aqua، Cyclopentasiloxane، Cera Alba، Ceteareth-20، روغن سبوس Oryza Sativa، فنوکسی اتانول، پتاسیم ستیل فسفات، Pca سدیم، پانتنول، ستیل پالمیتات، Ceteareth-12، Acrylates/Acrylates/Acrylates/C10-Acyllymerylateyl Elymerly,Acrylates/Acrylates/Acyllymerylateyl Elymerly 30 استات، تتراسدیم ادتا، ساکارید ایزومرات، پالمیتول Sh-Tripeptide-5 Norisoleucyl Sh-Nonapeptide-1، آلانتوئین، پالمیتول Sh-Octapeptide-24 آمید، روغن دانه Calendula Officinalis، Simmondsia Chinensis Pere-Nonapeptide-Oillywer, الکل، صمغ زانتان، هیدروکسید سدیم، کوپلیمر اسید لاکتیک/اسید گلیکولیک، عصاره ریشه گلیسیریزا گلابرا، فنیل پروپانول، کاپریلیل گلیکول، گلیسریل کاپریلات، سیترات سدیم، اسید سیتریک، لیمونن، کومارین، بوتیل پروهیدروماتیل آلونتیک، بوتیل پروپینالاسیدآلو متیل آیلونتیک
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

%3 C Vitaminli Ton Eşitleyici Leke Kremi | کرم تون اکولایزر لکه با 3% ویتامین C

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

4

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت سینوزیس Sinoz | 4” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد