0

جستجو

کرم صورت زنانه درموسکین اورجینال Dermoskin | 10093008

Dermoskin

1,500,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت زنانه درموسکین اورجینال | کد کالا : 10093008

کرم مراقبت از پوست خشک درموکسین تاپیکال بیوتین تی 50 میلی لیتر درموسکین تاپیکال بیوتین تی یک کرم مراقبت ویژه با پشتیبانی از ویتامین برای پوست های خشک است. فرموله شده برای به تاخیر انداختن پیری زودرس و روند پیری طبیعی ناشی از اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل خارجی، با ویتامین ها و سایر مواد فعال موجود در آن. مواد فعال موجود در محتوای آن به نسبت بهینه استفاده شد. با ایجاد سدی بر روی پوست با کمک حامل های مخصوص در فرمولاسیون آن از از دست رفتن رطوبت جلوگیری می کند. مراقبت های ترمیمی برای کاهش عمق چین و چروک پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن ارائه می کند. ترکیبات فعال: 5% ویتامین E (توکوفرول استات): یک آنتی اکسیدان قوی در برابر رادیکال های آزاد است. به محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می کند و از ایجاد لک و چین و چروک جلوگیری می کند. بر روی پوست آسیب دیده اثر مغذی و تسکین دهنده دارد.
4% پانتنول: خاصیت مرطوب کنندگی و تسکین دهنده دارد. با افزایش ظرفیت نگهداری رطوبت پوست، پوست خشک را نرم کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. این اثر ضد التهابی نشان می دهد، خارش را کاهش می دهد، به بازسازی پوست کمک می کند.
بیوتین 0.1 درصد: بیوتین که در بسیاری از واکنش های متابولیک نقش دارد و یکی از ویتامین های تغذیه ای اساسی است، به تغذیه پوست، جلوگیری از ایجاد اریتم و کاهش هیپرکراتینه شدن پوست کمک می کند.
به جلوگیری از رنگ پریدگی، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند.
0.3% ویتامین A (رتینیل پالمیتات): به افزایش سنتز کلاژن، کاهش عمق چین و چروک، ضخیم شدن اپیدرم، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بازسازی پوست آسیب دیده توسط اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.
اسیدهای چرب ضروری (روغن هسته زردآلو، دانه Helianthus Annuus): اسیدهای چرب ضروری برای سنتز لیپیدها و عملکرد کراتینوزوم ها مورد نیاز هستند. برای محافظت از عملکرد دیواره های سلولی، برای جلوگیری از از دست دادن آب، به ویژه در پوست های مسن.
به افزایش ظرفیت رطوبت پوست خشک و پوسته پوسته کمک می کند.
کرم موضعی بیوتین تی (W/O) به عنوان یک امولسیون آب در روغن با حامل های ویژه برای پوست های خشک فرموله شده است.
نوع پوست مناسب برای پوست های خشک. استفاده صبح و شب، پس از پاکسازی پوست، کرم Dermoskin Topicalbiotin T را با ماساژ ملایم با نوک انگشتان روی کل پوست بمالید. هشدارها برای استفاده خارجی.
در دمای اتاق بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد، در محیط خشک، دور از دسترس کودکان و درب بسته نگهداری شود.
در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

Dermoksin Topicalbiotin T Kuru Ciltler için Bakım Kremi 50 ml | کرم مراقبت از پوست خشک درموکسین Topicalbiotin T 50 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

10093008

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت زنانه درموسکین اورجینال Dermoskin | 10093008” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد