0

جستجو

کرم صورت استی لادر Estee Lauder | 99515

Estee Lauder

12,980,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت استی لادر Estee Lauder | کد کالا : 99515

کرم بسیار موثری که لکه های تیره را کاهش می دهد. با استفاده از این کرم مرطوب کننده عمیق با فرمولی با بافت سبک، پوست شما جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد.
EQUALIZE SKI TONE تقویت شده با 99% عصاره Beautyberry طبیعی و ویتامین C. لکه های تیره بهبود یافته به نظر می رسند. پوست یکدست تر به نظر می رسد.
بهبود بافت پوست پوست سفت تر و ساختار انعطاف پذیرتری دارد. با دادن خاصیت ارتجاعی به پوست، ظاهر خطوط را کاهش می دهد. پوست صاف ابریشمی می شود. 95٪ از کسانی که آن را امتحان کرده اند، گفتند که پوست بلافاصله صاف تر می شود.
مرطوب کننده عمیق پوست را با رطوبت مغذی تغذیه می کند. 89 درصد از کسانی که آن را امتحان کردند احساس کردند که پوست بلافاصله هیدراته و شاداب شده است.
عصاره مورینگا چیست؟برای هزاران سال، گیاه مورینگا (که اغلب به عنوان “درخت معجزه” یا “درخت زندگی” نامیده می شود) به دلیل ویژگی های غذایی فوق العاده اش شناخته شده است. این ماده حاوی بلوک های ساختمانی اساسی زندگی مانند کلسیم، پتاسیم، ویتامین C، اسیدهای آمینه و امگا 3 است. این یکی از قوی ترین مواد ضد پیری است که تاکنون کشف کرده ایم.
کاری که عصاره مورینگا انجام می دهد: • به پوست کمک می کند تا بازسازی طبیعی و پتانسیل خود را بهینه کند • به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می کند * تست مصرف کننده بر روی 100 زن پس از 1 بار استفاده.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Leke Karşıtı Nemlendirici Krem – Revitalizing Supreme+ Bright Hafif Yapılı Aydınlatıcı Etkili, 50ml | کرم مرطوب کننده ضد لک – Revitalizing Supreme+ Bright Lightweight Brightening effect, 50ml

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

99515

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت استی لادر Estee Lauder | 99515” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد