0

جستجو

کرم صورت زنانه – مردانه لاروش پوسای اورجینال La Roche Posay | TYC00232735423

La Roche Posay

3,460,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت زنانه – مردانه لاروش پوسای اورجینال | کد کالا : TYC00232735423

از اولین استفاده، پوست برای داشتن احساس تمیزی و شادابی پوست تمیز می شود که در تمام طول روز باقی می ماند. این میکرو لایه برداری و مرطوب کننده پوست است تا به تدریج سطح پوست را تغییر دهد. پوست های مختلط تا چرب را تنظیم می کند. به کاهش ظاهر جوش های سر سیاه کمک می کند. ویژگی ها مراقبت اولیه از پوست مستعد عیوب، به ویژه در زنان بالغ. تحمل بالایی دارد. تست آلرژی را گذرانده است. کودوژنیک نیست. برای پوست های حساس مناسب است. تست شده روی پوست های مستعد عیوب پوست چرب. لکه های سیاه، ظاهر خشن روی سطح پوست، درخشندگی بیش از حد، در برابر احساس کثیف شدن پوست که در طول روز بر شدت آن افزوده می شود. از اولین استفاده، پوست را پاکسازی می کند تا احساس شادابی پوستی داشته باشد که در تمام طول روز باقی خواهد ماند. تغییر در پوست تنها پس از 1 ماه: بافت پوست صاف به نظر می رسد، منافذ باز شده و درخشش کنترل می شود. این به کاهش ظاهر عیوب پوست و جوش های سر سیاه کمک می کند. اثر ضد عود. احساس رطوبت و آرامش که در تمام طول روز ادامه خواهد داشت. پوست مات می شود و ظاهر عیوب آن کاهش می یابد. پوست در تمام طول روز تازه به نظر می رسد. فرمول آن با کارنوزین از پوست محافظت می کند و اولین مراحل فرآیند اکسیداسیون را مختل می کند.
اثر ضد سبوم (روغن) به مدت 8 ساعت با فناوری Airlicium™: فناوری مولکولی که می تواند سبوم را 150 برابر حجم خود جذب کند.
با فرمول حاوی LHA و اسید سالیسیلیک، بدون تحریک پوست، اثر لایه برداری میکرو دارد. منافذ را تمیز می کند، باز می کند و به جلوگیری از مسدود شدن مجدد آنها کمک می کند.
فعالیت محصول EFFACLAR K (+)
این محصول با فرمول حاوی کارنوزین، ویتامین E و فناوری Airlicium™ دارای اثر ضد اکسیداسیون و ضد سبوم جدیدی است که اثر مات بر روی پوست ایجاد می کند. با فرمول حاوی LHA و اسید سالیسیلیک، اثر میکرو لایه برداری (کراتولیتیک) و اثر ضد سبوم را با سبولیز ایجاد می کند. کاهش 34 درصدی جوش های سر سیاه تنها در 8 هفته*
94 درصد از زنان می گویند بافت پوست در 8 هفته بهبود می یابد*
اثر 8 ساعته ضد سبوم**
افکت مات 8 ساعته
توصیه هایی برای استفاده بافت ژل مایع جدید فوق العاده سبک است و استفاده از آن بسیار راحت است. بافت ژل مایع تازه و بدون چربی آن که به سرعت جذب می شود، آبرسانی و آرامش را در طول روز فراهم می کند. بافت Effaclar K (+) از یک ایده متفاوت پدید آمد: ادغام جاذب ترین مولکول های فناوری AIRLICIUM™ در یک دستمال مرطوب! سبکی باورنکردنی این ژل منحصر به فرد، بدون احساس سنگینی روی پوست، پوست را با نرمی بی پایانی در بر می گیرد. صبح و/یا شب بعد از تمیز کردن پوست با ژل EFFACLAR روی صورت خود بمالید. از تماس با ناحیه چشم خودداری کنید. این پایه آرایش کامل است. بافتی که مورد قدردانی زنان است*. 91 درصد از زنانی که از آن استفاده کردند گفتند که بافت آن را دوست داشتند.
96 درصد از کاربران گفتند که آن را خفیف می دانند.
96 درصد از کاربران گفتند که پوست را نرم و صاف می کند.
* CUT می-ژوئن 2014، فرانسه

Effaclar K + 30 Ml | Effaclar K + 30 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00232735423

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت زنانه – مردانه لاروش پوسای اورجینال La Roche Posay | TYC00232735423” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد