0

جستجو

کرم صورت اوریاژ اورجینال Uriage | 3661434004339

Uriage

2,620,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم صورت اوریاژ اورجینال | کد کالا : 3661434004339

Hyseac Restructuring Skincare – Cream Special Care for Skin Treated with Drying Treatment 40 ml مناسب برای استفاده در حین و بعد از درمان آکنه. ضمن اینکه پوست را به شدت مرطوب می کند، سبوم را متعادل می کند. این به جلوگیری از تشکیل آکنه و درخشندگی کمک می کند. به لطف ترکیب کاملاً قابل تحمل AHA و BHA، بافت پوست را با اثر پاک کنندگی ملایم خود تمیز می کند. این ترکیبات ترکیبی با پیروکتون اولامین تصفیه کننده و آب حرارتی Uriage و عصاره شیرین بیان است که سبوم اضافی را محدود می کند. ویژگی محصول: کرم مراقبتی ویژه برای پوست تحت درمان خشک کردن، با بافت سبک و به راحتی جذب، مراقبت های مورد نیاز پوست های مختلط و چرب را فراهم می کند.
این به بازسازی بافت پوست پس از فرآیندهای پوشیدن کمک می کند.
سد پوستی را بازسازی و تقویت می کند.
لک ها را کاهش می دهد و عملکرد سد محافظ پوست را تقویت می کند.
با آب حرارتی اوریاژ، پوست را آرام کرده و با جلوگیری از ظاهر چرب و براق، آن را برای آرایش آماده می کند.
پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد.
بافت جدید: بافت کرمی سبک، مرطوب کنندگی طولانی مدت، جذب سریع و بافت غیر چرب مناسب
نوع پوست
پوست مختلط و چرب
از تماس با چشم.
تست شده بر روی پوست مستعد آکنه.
استفاده از محصول
صبح و شب روی پوست چرب حساس و فرسوده و پوست تمیز استفاده شود. سری Hyseac HYSEAC Nettoyant کاملا از اپیدرم محافظت می کند، سبوم اضافی را جذب می کند و عیوب را از بین می برد.
قابلیت آبکشی بالا، اثر کف کردن ملایم در تماس با آب و رایحه مطبوع کل مجموعه Hyséac این محصول را برای استفاده روزمره بسیار جذاب کرده است.
یک اثر تمیزتر و شاداب تر روی پوست ایجاد می کند
ژل پاک کننده مخصوص پوست های مختلط و چرب مستعد آکنه با آب حرارتی غنی Uriage خود به از بین بردن آلودگی ها کمک می کند و از درخشندگی پوست جلوگیری می کند. بدون آسیب رساندن به پوست شما عمیقا تمیز می شود.
به تنظیم تعادل چربی پوست شما کمک می کند.
Cleaning عملکرد تمیز کنندگی فوق العاده ملایم، بدون صابون و شستشو.
پاک کننده و پاک کننده عمیق این ژل که مخصوص پوست های چرب فرموله شده است، عیوب را از بین می برد و سبوم اضافی را جذب می کند.
محتوای محصول
آکوا (آب/ادو)، ستئاریل ایزونوآت، پلی متیل متاکریلات، پروپیل هپتیل کاپریلات، اسکوالان، گلیسیرین، دی گلیسیرین، استئارت-2، استئارات-21، بوتیلن گلیکول، ستیل الکل، دی متیکون، فنوکسی اتانول، فنوکسی اتانول سدیم آکریلات متقاطع پلیمر، کلرفنزین، عطر (رایحه)، ایزوهگزادکان، فیتوسفنگوزین، o-Cy-Men-5-Ol، پلی سوربات 80، توکوفریل استات، ترومتامین، آسیاتیکوزید، opuntia ficus indica روغن عصاره ریشه، راسپناسپان 1، سوربیتان اولئات، دی سدیم فسفات.

Hyseac Restructuring Skincare Kurutucu Tedavi Gören Karma Yağlı Ciltlere Özel Bakım Kremi 40 ml | کرم مراقبت از پوست بازسازی کننده Hyseac برای پوست های مختلط چرب با درمان خشک کننده 40 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

3661434004339

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم صورت اوریاژ اورجینال Uriage | 3661434004339” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد