0

جستجو

خط چشم بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17363

THE BODY SHOP

1,830,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

خط چشم بادی شاپ اورجینال | کد کالا : D-17363

اگر چشم ها دریچه ای به روح هستند، چرا آنها را برجسته نکنیم؟ برای طرفداران ظاهر بزرگ و جسورانه. این خط چشم غنی شده با تفاله های قهوه نوساز و روغن قهوه (برای ما بدون کربن سیاه)، به نرمی روی خط مژه می لغزد و چشمان شما را کاملا بیدار نشان می دهد و به راحتی خطوط شدید، مشکی و چشمگیر را به دست می آورد. ما دوست داریم این را به عنوان یک ظاهر زیبا و جذاب در نظر بگیریم که می توانید در کیف آرایش خود نگه دارید. Wake-Up Call که با 92 درصد مواد طبیعی از جمله آلوئه ورا ارگانیک تجارت منصفانه از مکزیک ساخته شده است، برای انواع چشم ها و پوست، از جمله چشم های حساس، مناسب است. و با نوک برس بسیار ظریف و منعطف، می توانید با حداکثر کنترل ظاهر خود را دقیقاً به همان دقتی که نیاز دارید به دست آورید. در The Body Shop ما همیشه سعی می‌کنیم تا حد امکان فراگیر باشیم. بنابراین ما خط چشم مایع را بر روی یک پنل متنوع از شش سایه فیتزپاتریک بر روی 105 نفر از جنسیت‌ها و گروه‌های سنی مختلف و با رنگ‌های پوست و انواع پوست آزمایش و آزمایش کردیم تا مطمئن شویم این محصول برای همه عملکرد خوبی دارد. پس از 1 بار استفاده: 85% موافقند که برس حداکثر کنترل را برای کشیدن خطوط صاف و پیوسته فراهم می کند
80٪ موافقند که خط چشم در تمام طول روز بدون نیاز به دست زدن باقی می ماند
92 درصد موافقند که این محصول سبک وزن و راحت است
همه در یک بسته جدید، جسورتر و تمام مشکی با بطری قابل بازیافت بهبود یافته* و نوک برس انعطاف پذیر برای کاربرد راحت و دقیق.
* جایی که امکانات محلی اجازه می دهد. کلاهک/میله به دلیل ترکیب مواد قابل بازیافت نیست. رنگ مشکی شدیدی را برای بهبود وضوح چشم می دهد
فورا خطوط پررنگ ایجاد می کند
بدون محو شدن و خونریزی تا 12 ساعت ماندگاری دارد
92 درصد مواد با منشاء طبیعی
دارای تاییدیه انجمن وگان
غنی شده با پودر قهوه نوساز و روغن قهوه
فرموله شده با آلوئه ورا ارگانیک CFT از مکزیک
مناسب برای انواع پوست و تست شده درماتولوژی
1. قبل از استفاده بطری را تکان دهید. 2. از گوشه داخلی چشم شروع کنید، برس را روی خط مژه بالایی قرار دهید و سپس شروع به کشیدن خط چشم به سمت لبه بیرونی کنید. 3. به اعمال ادامه دهید، لبه بیرونی را گسترش دهید تا شکل اضافی ببخشید. 4. آرایش چشم خود را با یکی از ریمل های ما تکمیل کنید. 5. برای داشتن مژه های بلندتر و سالم تر، از سرم ابرو و مژه لانگ گیم استفاده کنید. Aqua/Water/Eau، Propanediol، PPG-26-Buteth-26، کوپلیمر استایرن/آکریلات/آمونیوم متاکریلات، روغن کرچک هیدروژنه PEG-40، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، سدیم دهیدرواستات، بوتیللوآستات، بوتیل ژولافن ژولایکول، بوتیل ژولافن گلیکول , روغن دانه قهوه عربیکا، پودر دانه قهوه عربیکا/پودر دانه قهوه عربیکا (قهوه)، سولفات سدیم لورث-12، هیدروکسید آمونیوم، CI 77499/اکسیدهای آهن.
حداکثر 5 عدد از این محصول قابل سفارش است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 5 مورد را لغو کند.

Wake-Up Call Likit Eyeliner | خط چشم مایع Wake-Up Call

 

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

D-17363

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “خط چشم بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17363” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد