0

جستجو

دئودورانت مردانه اکسی اورجینال Axe | 20000035038213

Axe

880,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

دئودورانت مردانه اکسی اورجینال | کد کالا : 20000035038213

آیا می خواهید با رایحه چشمگیر خود جذابیت خود را دو چندان کنید؟ دئودورانت مردانه New Axe Jungle Fresh Deodorant & Bodyspray با رایحه 100% فوق العاده خود که 48 ساعت ماندگاری دارد، ماسک نمی کند بلکه بوی عرق را متوقف می کند. این دئودورانت تازه با رایحه ای متشکل از چوب صندل، ریشه وتیور و نت های معطر اسطوخودوس، باعث می شود در تمام طول روز احساس تازگی داشته باشید. این اجتناب ناپذیر است که هنگام استفاده از رایحه چشمگیر Axe احساس خنکی و طراوت فوق العاده ای داشته باشید. اجازه ندهید بوی عرق در روزهای پرمشغله، روحیه شما را پایین بیاورد. با دئودورانت و اسپری بدن جدید Axe Jungle Fresh، بوی عرق دیگر کابوس شما نخواهد بود، زیرا Axe بوی عرق را پنهان نمی کند، آن را متوقف می کند. Axe Jungle Fresh به لطف فناوری ضد بوی بد خود تا انتها با بوی عرق مبارزه می کند. اسپری بدن تبر که با رایحه جدید و جذاب و خنک آن می توانید در تمام بدن خود استفاده کنید.
از شما در برابر بوی بد ناشی از تعریق در طول روز محافظت می کند. دئودورانت و اسپری بدن جدید Axe Jungle Fresh با فناوری Dual Action حاوی Zinc zap، بوی عرق را به مدت 48 ساعت متوقف می کند. افکت خنک و تازه دئودورانت آکس با رایحه چشمگیر خود که قدرت های طبیعت و پیچیدگی را در کنار هم قرار داده است به مدت 48 ساعت با شماست.راه حل بسیار ساده است تا در تمام طول روز همه را تحت تاثیر رایحه فوق العاده خود قرار دهید و بدون آن عمل کنید. به خطر انداختن اعتماد به نفس شما جذابیت خود را با Axe Jungle Fresh جدید دو برابر کنید! برای کسانی که به دنبال دئودورانت های مردانه هستند، دئودورانت و اسپری جدید Axe Jungle Fresh که بوی عرق را بدون ماسک کردن آن متوقف می کند و به مدت 48 ساعت ماندگاری دارد: بسیار خنک، فوق العاده تازه استفاده: قبل از هر بار استفاده تکان دهید. از فاصله 15 سانتی متری روی بدن خود اسپری کنید. ترکیبات: بوتان، الکل دنات، ایزوبوتان، پروپان، عطر، نئودکانوات روی، ایزوپروپیل میریستات، آلفا ایزومتیل یونون، سیترال، کومارین، اوژنول، ژرانیول، لیمونن، لینالول.

Erkek Sprey Deodorant Jungle Fresh 48 Saat Etkileyici Koku 150 Ml | اسپری مردانه دئودورانت Jungle Fresh 48 Hours عطر تاثیرگذار 150 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

20000035038213

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “دئودورانت مردانه اکسی اورجینال Axe | 20000035038213” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد