0

جستجو

دئودورانت زنانه داو اورجینال Dove | SET.UNİ.2857

Dove

1,110,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول232022053

دئودورانت زنانه داو اورجینال | کد کالا : SET.UNİ.2857

چگونه از مراقبت نرم و محافظت در برابر بوی عرق استفاده کنیم؟ خوب تکان دهید.از فاصله 15 سانتی متری اسپری کنید.اسپری دئودورانت اصلی dove را انتخاب کنید تا در تمام طول روز خشک بماند بدون اینکه لطافت زیربغلتان را از بین ببرید. Dove با خاصیت مرطوب کنندگی خود به زیر بغل شما کمک می کند تا صاف و نرم شود و در عین حال با محتوای ضد تعریق خود محافظت 48 ساعته در برابر تعریق را ایجاد می کند. فرقی نمی‌کند دئودورانت ضد تعریق زیر بغل را انتخاب کنید، خانواده اصلی Dove به کاهش تحریک ناشی از اصلاح کمک می‌کند.
حاوی 1/4 کرم مرطوب کننده برای زیر بغل نرم و صاف. در مورد آن فکر کنید، اولین کاری که ما در شادترین لحظات خود انجام می دهیم این است که بازوهایمان را با خوشحالی بالا ببریم. در چنین مواقعی نباید نگران بوی بد زیر بغل باشیم. اسپری دئودورانت اورجینال ضد تعریق dove حاوی عطری سبک است که با خاصیت ضد تعریق خود به شما کمک می کند تا در تمام طول روز احساس تازگی و تمیزی داشته باشید. اسپری دئودورانت اصلی Dove که محافظت موثر در برابر رطوبت و بوی عرق را با رایحه اصلی کبوتر که می شناسید ترکیب می کند، با کرم مرطوب کننده نسبت 1/4 مراقبت از زیر بغل را ارائه می دهد. زیرا Dove می‌داند که آنچه از یک دئودورانت ضد تعریق انتظار دارید فقط محافظت در برابر بوی عرق نیست، بلکه به شما کمک می‌کند زیر بغل‌هایی نرم، صاف و زیبا داشته باشید و از پوست حساس زیر بغلتان محافظت کنید. اسپری دئودورانت اصلی Dove که ثابت شده است حتی پس از 3 روز استفاده، زیر بغل را نرم تر و نرم تر می کند، با کرم مرطوب کننده خود به کاهش سوزش پوست زیر بغل بعد از اصلاح کمک می کند. آیا می خواهید در تمام طول روز خشک بمانید بدون اینکه نرمی زیر بغل خود را قربانی کنید؟ اسپری دئودورانت اصلی Dove با فرمول بدون الکل خود 48 ساعت محافظت موثر در برابر تعریق را فراهم می کند. هر زمان که به آن نیاز داشته باشید همراه شماست، استفاده طولانی مدت، بدون آلرژن، با محتوای باکیفیت خود به پوست شما آسیبی نمی رساند، تفاوت را از اولین استفاده خواهید دید.

Kadın Sprey Deodorant Original 150 ml Kadın Roll On Deodorant Original 50 ml | اسپری زنانه دئودورانت اصلی 150 میلی لیتری زنانه رول آن دئودورانت اصل 50 میلی لیتری

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

SET.UNİ.2857

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “دئودورانت زنانه داو اورجینال Dove | SET.UNİ.2857” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد