0

جستجو

کرم چشم استی لادر اورجینال Estee Lauder 887167539587

Estee Lauder

11,170,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم چشم استی لادر اورجینال کد کالا : 887167539587

این کرم مومیایی/چشم غنی، مغذی و بسیار موثر به طور قابل توجهی استحکام و قابلیت ارتجاعی دور چشم را بهبود می بخشد. ظاهر خطوط، چین و چروک، پف و حلقه های تیره را کاهش می دهد. باعث درخشندگی دور چشم می شود.
کرم دور چشم Revitalizing Supreme+ Eye Balm با فناوری قدرتمند RevitaKey که حاوی عصاره انحصاری مورینگا است، کلید جوان‌تر به نظر رسیدن چشم است. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک ماسک هفتگی چشم برای تقویت بیشتر استفاده کرد.
فرمول ویژه آن حاوی عصاره ویژه مورینگا به شما کمک می کند تا قدرت درون خود را آزاد کنید. درخشش جوانی پوست شما را به ارمغان می آورد. درخت مورینگا، که به عنوان درخت زندگی نیز شناخته می شود، به لطف فناوری برتر Estée Lauder، با پوست شما ملاقات می کند و عملکردی عالی ایجاد می کند.
عصاره گل صبحگاهی هیبیسکوس قوی ترین شکل طبیعت. دانشمندان Estée Lauder کشف کردند که گل های هیبیسکوس که در اوایل روز برداشت شده اند، بالاترین فعالیت تقویت کننده کلاژن را دارند. بنابراین، برای حداکثر تأثیر، گل‌های انتخاب‌شده با دست را در صبح برداشت می‌کنیم، سپس – در فرآیندی که از برداشت تا تولید 83 روز طول می‌کشد – جوهره خود را ایجاد می‌کنیم که به تحریک قوی کلاژن طبیعی پوست کمک می‌کند.
مواد اضافی با کارایی بالا عصاره سلول های بنیادی کاکتوس و اسید هیالورونیک به قدرت Revitalizing Supreme+ می افزایند. عصاره سلول های بنیادی کاکتوس و اسید هیالورونیک با آبرسانی 72 ساعته به آشکار شدن پوست اشباع، قوی تر و تغذیه شده کمک می کند. سد رطوبتی پوست تقویت می شود.
فرمول فناوری تقویت کننده کلاژن ما ترکیبی از مواد طبیعی ما با فناوری تقویت کلاژن ما است تا به پوست کمک کند سفت تر، سفت تر به نظر برسد و استحکام پوست را احیا کند. به سرعت جذب پوست می شود بدون اینکه احساس چربی به جا بگذارد.

Revitalizing Supreme+ Eye Balm Çok Amaçlı Yaşlanma Karşıtı Göz Kremi 15ml Hyalüronik Asit, Kolajen | کرم دور چشم چند منظوره ضد پیری Revitalizing Supreme+ Eye Balm 15 میلی لیتری هیالورونیک اسید، کلاژن

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

887167539587

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم چشم استی لادر اورجینال Estee Lauder 887167539587” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد