0

جستجو

ست لباس زیر پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00600413033

Decathlon

1,450,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست لباس زیر پسرانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : TYC00600413033

رنگ: مشکی مزایای محصول قابلیت تنفس: جزئی که به دفع عرق اجازه می دهد. آزادی حرکت: با اجزای انعطاف پذیر و برش نزدیک به بدن، حداکثر آزادی حرکت را فراهم می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 87% پلی اتیلن ترفتالات، 13% نوار الاستیک الاستیک، 62% پلی آمید، 27% پلی اتیلن ترفتالات، 11% الاستین. توصیه ذخیره سازی: در مکانی دور از تهویه مطبوع نگهداری کنید. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی چرا پوشیدن لباس زیر فنی را به عنوان یک عادت سالم که برای بدن شما مفید است توصیه می کنیم؟ : لباس زیر به عنوان یک لایه عایق برای حفظ گرمای شما عمل می کند. همچنین عرق را از بین می برد و رطوبت را جذب می کند تا پوست شما را خشک نگه دارد. بنابراین، به عملکرد طبیعی بدن شما کمک می کند، که دمای بدن را تا 37 درجه سانتیگراد در طول تمرین، در هوای سرد و همچنین در هوای گرم تنظیم می کند. خیلی سریع خشک می شود. بنابراین، برای مدت طولانی به دفع عرق ادامه می دهد تا زمان تمرین شما را در راحتی کامل افزایش دهد.
کلام تیم طراحی: تیم فوتبال ما این شلوارک Keepcomfort را برای محافظت در برابر سرما برای بازیکنان فوتبال و ورزشکارانی که به دنبال جوراب شلواری نزدیک به بدن هستند اما نه خیلی تنگ طراحی کرده است. لباس زیر شورت از اصطکاک شورت فوتبال بر روی پوست محافظت می کند و از سوختگی جلوگیری می کند. این محصول برای یک بازی با شدت متوسط ​​یا یک تمرین ورزشی که باعث تعریق خفیف می شود بسیار راحت است.
آیا طراحی این محصول سازگار با محیط زیست است؟ : برای مدل مشکی از نخ های پلی استر 100% بازیافتی استفاده شده است. این امر انتشار CO2 را تا حد زیادی کاهش می دهد. فرآیند رنگرزی فرآیندی به نام Dope Dyed است که امکان رنگرزی نخ را به صورت فله ای فراهم می کند. این روش به طور قابل توجهی انتشار CO2 را کاهش می دهد. با انتخاب این محصول می توانید به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کنید.
تست فنی: در Kipsta، ما تمام لایه‌های پایه فنی خود را با برد گواهی محصول خود آزمایش می‌کنیم تا دقیقاً توانایی آنها در حفظ گرما و دفع عرق را اندازه‌گیری کنیم. این به ما این امکان را می دهد تا بسته به شرایط آب و هوایی، محصول مناسب برای تمرین شما را توصیه کنیم.
محصولات سازگار با مجموعه محصولات Keepcomfort: سه محصول مجموعه محصولات Keepcomfort را تشکیل می دهند: لباس زیر آستین بلند، جوراب شلواری و شلوارک برای محافظت کامل در برابر سرما.
هنگام پوشیدن لباس زیر Keepcomfort چه احساسی خواهید داشت: گرما و چسبندگی بیشتر در هوای خنک و سرد. مدیریت عرق و خشک نگه داشتن پوست با شدت متوسط. راحتی به لطف برش باریک و مواد نرم آن.

Kipsta Çocuk Futbol Şort Içlik – Siyah – Keepcomfort | شورت فوتبال بچه گانه Kipsta – مشکی – Keepcomfort

 

 

 

سایز

رنگ

برند

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

TYC00600413033

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست لباس زیر پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00600413033” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد