0

جستجو

کتانی – اسنیکر پسرانه – دخترانه دکاتلون Decathlon | 164271

Decathlon

4,160,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کتانی – اسنیکر پسرانه – دخترانه دکاتلون Decathlon | کد کالا : 164271

رنگ: مشکی/خاکستری مرواریدی مزایای محصول انعطاف پذیری: بریدگی های کششی Flex-H* روی زیره، انعطاف پذیری عالی را ارائه می دهند. سبکی: به لطف کفی و پارچه فوم EVA بسیار سبک است: 141 گرم در سایز 34. راحتی: فضای داخلی بالشتکی راحتی بیشتری را در حین استفاده فراهم می کند. چنگ زدن: با مناطق لاستیکی روی کف، ضد لغزش عالی را روی کف ایجاد می کند. قابلیت تنفس: پارچه مشبک با قابلیت تنفس بالا به پا اجازه تنفس می دهد پوشاندن/درآوردن آسان: نوار چسب و توری الاستیک به کودک اجازه می دهد آن را به تنهایی بپوشد کفی بدون علامت: کف پا هیچ اثری روی زمین باقی نمی گذارد. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: بالای 60% پلی اورتان، 40% زیره پلی استر 80% اتیلن وینیل استات، 20% لاستیک – آستر و جوراب مصنوعی 100% پلی استر توصیه می کنیم کفش های خود را به دور از رطوبت نگهداری کنید. . توصیه مراقبت: با پارچه مرطوب تمیز کنید. هوا خشک شود. اطلاعات فنی آیا می دانستید؟ : از آنجایی که پای کودکان به طور مداوم در حال رشد است، صاف به نظر رسیدن پای آنها طبیعی است. فشار روی قوس پا می تواند به مرور زمان به پا آسیب برساند و باعث کمردرد کودک شود. بنابراین، شما نباید در رشد خود پای فرزندتان دخالت کنید. به همین دلیل در کف داخلی کفش ما قوس کف پا وجود ندارد.
*طراحی Flex-H چیست؟ : طرح Flex-H سیستمی از 3 بریدگی کششی H شکل است که در نوک کفش قرار گرفته است که در هنگام برداشتن یک گام، انعطاف پذیری مطلوبی را در هنگام فشار ایجاد شده ایجاد می کند.
پیشنهاداتی برای انتخاب سایز مناسب: زمانی که کودک شما کفش را می پوشد، با فشار دادن نوک کفش با دست بررسی کنید که آیا انگشتان پا راحت هستند یا خیر. سپس انگشت خود را از پشت پاشنه رد کنید.اگر انگشت شما کمی سفت شد اما آزادانه حرکت کرد، سایز کفش مناسب را پیدا کرده اید!می توانید از راهنمای سایز ما در قسمت انتخاب سایز کمک بگیرید.
توصیه هایی برای کف پاهای ارتوپدی: کفش یک سایز بزرگتر بخرید یا کفی های متحرک را بردارید!

Newfeel Çocuk Spor Ayakkabı – Siyah – Pw 540 | کفش ورزشی بچه گانه نیوفیل – مشکی – Pw 540

 

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

164271

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کتانی – اسنیکر پسرانه – دخترانه دکاتلون Decathlon | 164271” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد