0

جستجو

کتانی استوک دار پسرانه نایک اورجینال Nike DD9563-010

Nike

10,660,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کتانی استوک دار پسرانه نایک اورجینال کد کالا : DD9563-010

Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg نایک، یکی از برگزیده‌ترین برندهای دنیای فوتبال با محصولاتی که عملکرد برتر و حداکثر کارایی را ارائه می‌دهد، Jr Phantom Gx Club را در رده فوتبال چند چمن برای گروه جوانان طراحی کرد. تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا مدل های Df Fg/Mg
در سایز 32 تا 38 به فروش می رسد. مدل‌های چند چمن نایک Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg که با طراحی شیک خود در قفسه‌ها قرار دارند، به شما این امکان را می‌دهند که بدون افت کیفیت به میدان بروید، چه تازه شروع کرده‌اید و چه برای سرگرمی بازی می‌کنید. کفش‌های فوتبال چند زمینی Nike Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg که با دقت برای طرفداران فوتبال جوان تولید شده است، در سطح آماتور برای ستاره‌های در حال ظهور جدید طراحی شده‌اند. ویژگی تماس بهبودیافته… مدل‌های گیره چند چمن جوانان Nike Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg، که به شما امکان می‌دهد در هنگام دریبل زدن و پاس دادن، برای تماس دقیق به توپ نزدیک‌تر شود، به شما کمک می‌کند به لطف تماس حساس گل بزنید یا مزیت کسب کنید. با یک پاس حساس به هم تیمی خود امکان پذیر است. طراحی اسپرت و مفید… گیره های زمینی چند زمینی جوانان Nike Jr Phantom Gx Df Fg/Mg که دارای قسمت مچ پا Dynamic Fit هستند که با پارچه نرم و منعطف خود مچ پا را محکم در آغوش می گیرد و با مش حمایتی خود راحتی و تنفس را فراهم می کند. قسمت مچ پا کفش‌های فوتبال چند زمینی Nike Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg که برای استفاده بر روی سطوح طبیعی و مصنوعی طراحی شده‌اند، دارای کفی بالشتکی هستند. سیستم توری نامتقارن… در حین مسابقات و تمرین نگران بند های خود نباشید… چکمه های فوتبال چند چمن جوانان Nike Jr Phantom Gx Club Df Fg/Mg که دارای سیستم بند بین لایه بالایی هستند با هم کار می کنند. ناحیه تماس در داخل کفش، به لطف بند های نامتقارن، برای دریبل زدن، پاس دادن و سطح ایده آلی برای به ثمر رساندن گل ارائه می دهد. مشخصات فنی ساختار قالبی استاندارد، رویه بیرونی چرم مصنوعی، سیستم توری نامتقارن، ویژگی کفی بالشتکی، قسمت مچ پا داینامیک فیت، استفاده بر روی سطوح طبیعی و مصنوعی، طراحی اسپرت و ارگونومیک.

NİKE Jr. Phantom Gx Club Dynamic Fit Mg Çocuk Krampon (DAR KALIP) | نایک جونیور کفش فوتبال بچه گانه Phantom Gx Club Dynamic Fit Mg (SLIM FIT)

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

DD9563-010

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کتانی استوک دار پسرانه نایک اورجینال Nike DD9563-010” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد