0

جستجو

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8371934

Decathlon

1,450,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 8371934

رنگ: آبی سرمه ای تیره مزایای محصول عایق حرارتی: تراکم 200 گرم در متر مربع، میکرو فلیس گرم برس خورده در دو طرف. قابلیت تنفس: پارچه پلی استر تنفسی: عرق تولید شده توسط بدن را دفع می کند (RET = 6.3) سبکی: 90 گرم برای سایز 5-6 سال. فضای کمی را اشغال می کند و می توان آن را در کوله پشتی حمل کرد. سهولت در مراقبت: قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 40 درجه سانتی گراد، سریع خشک می شود، چروک نمی شود و اتوکشی نمی شود. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه نگهداری: تا شده یا آویزان شده در مکانی خشک و تمیز نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: دور از آتش یا منابع گرما نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی جزء قطبی: عایق هوا را فراهم می کند. : جزء قطبی به دلیل حجمی که به دلیل بافتش به دست می آورد، هوا را به دام می اندازد. هوای محبوس شده به لطف ویژگی عایق طبیعی بدن را گرم نگه می دارد. فرآیند مسواک زدن که روی پارچه اعمال می شود، حبس هوا را تضمین می کند.
دوام اجزا: تست مقاومت در برابر سایش و اصطکاک: به عنوان مثال، آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه تایید می کند که پشم گوسفند از قرص استفاده نمی کند. تست های تغییر رنگ: ماندگاری رنگ های مورد استفاده با آزمایش آنها تایید می شود تا اطمینان حاصل شود که در تماس با بزاق به هیچ وجه خونریزی نمی کنند. تست دوام: شستشوی مکرر به خواص، ضخامت و بافت پارچه آسیبی نمی رساند.

Quechua Çocuk Polar Eşofman Altı – 2 / 6 Yaş – Lacivert – Mh100 | شلوار ورزشی کچوا کیدز پشمی – 2/6 ساله – آبی دریایی – Mh100

 

 

 

سایز

,

رنگ

برند

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

8371934

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8371934” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد