0

جستجو

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 6057

Decathlon

3,760,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 6057

رنگ: آبی سیاه/زرد نئون مزایای محصول عایق حرارتی: 400 گرم. / متر مربع، دو طرفه، قطبی. در دمای بین 4/7 درجه سانتی گراد گرم نگه داشته می شود. دافع آب: درمان 100% پشم گوسفندی که در کناره ها اعمال می شود باعث می شود آب از روی پارچه سر بخورد. ضد باد: فرآیند اتصال هر دو طرف از اثرات سرد باد جلوگیری می کند. انواع مختلف استفاده: هر دو طرف آب را دفع نمی کند، دو طرفه است: یک طرف آن ساده است، طرف دیگر پشتیبانی می شود تنفس: جزء آن عرق تولید شده توسط بدن را از بین می برد. جیب: 2 جیب زیپ دار در داخل و خارج. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% روپوش پلی استر 95% پلی آمید، 5% الاستین توصیه ذخیره سازی: روی چوب لباسی یا تا شده در جای خشک نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی مزایای پشم گوسفند دو طرفه چیست؟ : این محصول متشکل از 2 عدد پشم گوسفند قطبی است که به منظور ایجاد راحتی و گرما و همچنین محافظت در برابر اثرات سرد باد به لطف لایه ای که پشم های قطبی را به هم می چسباند، به هم چسبیده اند. این ما را قادر ساخت کتی تولید کنیم که بتوان از هر دو طرف آن را پوشید.
آب گریزی جزء: 500 Double-sided Polar ویژگی ضد آب بودن خود را از طریق فرآیند اعمال شده در سطح بیرونی خود به دست می آورد. این فرآیند تضمین می کند که آب بدون جذب توسط پارچه از سطح خارج می شود. بنابراین، این ماده آب را جذب نمی کند و سبکی خود را حفظ می کند. برای حفظ این ویژگی، این فرآیند باید در طول عمر محصول تکرار شود. شما می توانید محصولات مورد نیاز برای این فرآیند را در فروشگاه های ما پیدا کنید.
شاخص تنفس و RET محصول چیست؟ : 500 قابلیت تنفس پشم گوسفند دو طرفه ظرفیت آن در دفع عرق تولید شده توسط بدن است. این ظرفیت با مقاومت نفوذپذیری بخار (RET) (استاندارد ISO 11092) اندازه گیری می شود. RET یک نشانگر مقاومت است، هرچه کمتر باشد، محصول شما بیشتر تنفس می کند. RET بین 6 تا 9: نفس کشیدن بیش از حد، بین 10 تا 13: تنفس بیش از حد، بین 14 تا 17: تنفس، بین 18 تا 20: تنفس کم، بالای 20: تنفس نکردن. نرخ RET محصول 8.7 است.
مقدار Clo چیست؟ : Clo, 500 Double-sided رتبه ای است که برای اندازه گیری مقاومت حرارتی پشم گوسفند استفاده می شود. در تست های انجام شده، اجزای محصول فنی شما در دمای نزدیک به دمای بدن و دمای خارجی تست شدند. ارزش Clo را می توان به عنوان ظرفیت 500 پشم گوسفند دو طرفه برای حفظ گرمای بدن در لباس بیان کرد. هر چه مقدار Clo بالاتر باشد، جزء فنی گرمای تابش شده توسط بدن شما را بیشتر حفظ می کند.

Tribord Çocuk Çift Taraflı Polar Mont – Lacivert / Neon Sarı – Sailing 500 | ژاکت پشمی برگشت پذیر کودکان Tribord – آبی دریایی / زرد نئون – Sailing 500

 

 

 

سایز

, , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

6057

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پولار پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 6057” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد