0

جستجو

سویشرت پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 332580

Decathlon

2,230,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سویشرت پسرانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 332580

رنگ: مشکی/ خاکستری کربن مزایای محصول آزادی حرکت: برش متناسب با بدن آن حرکات بازیکن فوتبال را تسهیل می کند عایق حرارتی: جزء نرم و متراکم آن شما را گرم نگه می دارد. یقه یقه برای محافظت از گردن. جیب: دارای دو جیب زیپ دار. سهولت روشن/خاموش: به آسانی با سیستم بسته شدن زیپ اصلی به راحتی می‌توانید آن را بپوشانید و درآورید. قابلیت تنفس: پارچه قابل تنفس. زیپی که به شما اجازه می دهد تا ورودی هوا را تنظیم کنید. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات پارچه کامیزل 91% پلی اتیلن ترفتالات، 9% جیبی الاستین 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه ذخیره سازی: در کیسه بسته نگذارید. شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد خشک شود، اتوکشی نشود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اتو روی عقب. اطلاعات فنی مجموعه ضروری از محصولات ضروری برای بازیکنان فوتبال و با ویژگی های فنی. : ESSENTIAL مجموعه ای با مدل های مناسب برای زنان، مردان و کودکان است. ایده آل برای پوشیدن در هنگام تمرین و گرم کردن یا قبل و بعد از مسابقه. هنگام سفر یا بیرون رفتن شما را همراهی می کند. با طراحی شیک خود، هم برای بازیکنان باشگاهی و هم برای بازیکنان انفرادی مناسب است. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال محصولات ساده و موثر هستند ایده آل است. هیچ ویژگی غیر ضروری وجود ندارد، تمام جزئیات برای لذت بردن از فوتبال با یک محصول ایده آل هستند.
تمام ویژگی های لباس ورزشی ضروری! : این لباس ورزشی با مواد ضخیم و یقه یقه اسکی که از گردن شما محافظت می کند برای گرم نگه داشتن شما طراحی شده است. پوشیدن آن با زیپ اصلی آن بسیار آسان است که به راحتی می توان آن را تنظیم کرد تا گرمای بیشتری ایجاد کند. اگر خیلی گرم هستید، فورا آن را روشن کنید. این لباس ورزشی دارای 2 جیب زیپ‌دار کناری نیز می‌باشد تا بتوانید دستان خود را در زمین گرم کنید و کلید یا گوشی خود را حمل کنید. بله، همین! ایده آل برای فوتبال
مرکز طراحی و مهندسی KIPSTA، بازتابی از تخصص ما: KIPSTADIUM در شهر Tourcoing در شمال فرانسه واقع شده است، مرکز طراحی و توسعه جهانی محصولات فوتبال با نام تجاری KIPSTA است. تیم طراحی لباس متشکل از بازیکنان پرشور فوتبال، مدیران محصول، مهندسان، طراحان و استایلیست‌ها و واحدی که مسئول تست و تایید محصولات است. در حالی که طیف محصولات ضروری خود را تولید می کنیم، از تخصص خود در فرانسه بهره می بریم و تلاش می کنیم محصولات را با مقرون به صرفه ترین قیمت به شما ارائه دهیم.

Kipsta Futbol Eşofman Üstü – Siyah / Gri – Essentıal | لباس ورزشی Kipsta – مشکی / خاکستری – Essential

 

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332580

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سویشرت پسرانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 332580” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد