0

جستجو

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 196455

Decathlon

1,720,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 196455

رنگ: سفید/خاکستری روشن مزایای محصول قابلیت تنفس: جزء تشکیل دهنده این جوراب اجازه می دهد تا عرق به سرعت از بین برود. پشتیبانی: بخش های الاستیک چسبندگی و راحتی را ارائه می دهند. جلوگیری از سوزش: دارای یک جزء است که از ایجاد تاول در بینی جلوگیری می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 79% پنبه، 17% پلی آمید، 3% پلی استر، 1% الاستین اطلاعات فنی چرا باید این جوراب های بسکتبال را انتخاب کنید؟ : این جوراب های بسکتبال به لطف مواد سبک، نرم و تنفس پذیری که دارند، راحتی بی نظیری را در حین تمرین ایجاد می کنند. مناطقی که بیشترین اصطکاک در حین بازی بسکتبال رخ می دهد، بهتر مشاهده شد و اجزای مناسب در مناطق مناسب استفاده شد. قسمت های کشسان در قسمت بالایی پا مانع از لیز خوردن جوراب در داخل کفش می شود.
چه کسی محصولات بسکتبال تارمک را طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمامی محصولات موجود در مجموعه محصولات به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در حین تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهند برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ایجاد راحتی طولانی مدت برای ورزشکاران در طول تمرین بسکتبال کار می کند. همه محصولات ما از اجزایی استفاده می کنند که برای خواصی مانند عرق زدایی و دوام تایید شده اند. همه مدل‌های ما تحت شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می‌کنند آزمایش و تایید شده‌اند و مطابق با نظرات شما توسعه یافته‌اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید! /conseils/basketball-al_332

Tarmak Çocuk Basketbol Çorabı – 2 Çift – Beyaz – Mıd500 | جوراب بسکتبال بچه گانه تارمک – 2 جفت – سفید – Mıd500

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

196455

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 196455” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد