0

جستجو

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8560703

Decathlon

840,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8560703

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی: نوار الاستیک در وسط پا هنگام استفاده، پای شما را می‌گیرد. مقاومت در برابر سایش: مقاوم در برابر استفاده منظم (2 تا 3 بار در هفته) و اصطکاک. ویژگی عرق گیری: نخ مصنوعی که اجازه می دهد عرق بیرون بریزد. تهویه: ناحیه تهویه در قسمت بالایی پا برای حداکثر تنفس ویژگی خشک شدن سریع: به راحتی در فضای باز خشک می شود. سهولت مراقبت: شستشو از داخل در دمای 30 درجه سانتیگراد، فقط در هوا خشک شود. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 98% پلی آمید، 2% الاستین توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی دستگیره: با مشاهده بازیکنان فوتبال سطح متوسطی که در زمین بازی می‌کنند، تیم‌های طراحی ما که علاقه زیادی به فوتبال دارند تعیین کردند که ویژگی چسبندگی یک جوراب فوتبال چقدر مهم است. تیم های طراحی ما جوراب فوتبال بچه گانه F500 را با استفاده از یک نخ پلی استر بادوام حاوی الاستین برای دوام طراحی کردند تا در حین بازی از روی ساق پا لیز نخورد. بافته های مخصوص دور مچ پا و پشت را فراموش نکنید.
دوام: تیم‌های طراحی ما که عاشقانه فوتبال بازی می‌کنند، می‌دانند که جوراب‌های فوتبال و محافظ‌های ساق پا باید بادوام باشند، زیرا در حین بازی به طور موثر ران را می‌گیرند و گاهی اوقات با ضربه‌ی گیره‌ها مواجه می‌شوند… به همین دلیل، تیم‌های طراحی ما از الاستین استفاده می‌کنند. و پلی استر به عنوان اجزای مقاوم در برابر ضربه های میدانی، طناب را انتخاب کرد.
طراحی و طیف رنگ: طراح ما که علاقه زیادی به فوتبال دارد، این محصول را با الگوی راه راه با جلوه تن به تن مطابق با ویژگی های فوتبال مدرن امروزی طراحی کرد. چون فوتبالیست ها هم می توانند شیک پوش و شیک باشند! جوراب های فوتبال F500 در 10 رنگ مختلف موجود است تا بتوانید با تمام لباس ها و تیم های خود از آن استفاده کنید. همچنین با شورت و پیراهن F500 بسیار سازگار است.

Kipsta Çocuk Futbol Çorabı / Tozluk / Konç – Siyah – Vıralto Club | جوراب فوتبال بچه گانه Kipsta / ساق / جوراب – مشکی – Viralto Club

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8560703

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8560703” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد