0

جستجو

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8350125

Decathlon

660,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8350125

رنگ: سفید/خاکستری سنگی مزایای محصول تهویه: منطقه تهویه در قسمت بالایی پا برای حداکثر تنفس سبکی: 48 گرم در اندازه 31/34. ویژگی دفع عرق: جزء پلی استری که باعث راحت تر دفع عرق می شود. دوام: مقاوم در برابر استفاده سرگرمی و اصطکاک سبک. ویژگی خشک شدن سریع: به راحتی در فضای باز خشک می شود. سهولت مراقبت: شستشو از داخل در دمای 40 درجه سانتیگراد، فقط در هوا خشک شود. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: جوراب 98% پلی اتیلن ترفتالات، 1% الاستین، 1% پلی آمید توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. خشکشویی نکنید. طراحی اطلاعات فنی: از آنجایی که پوشیدن جوراب‌های تنفس‌پذیر و بادوام برای راحتی بیشتر مهم است، تیم طراحی ما جوراب‌های F100 را با پارچه‌های قابل تنفس توسعه دادند که برای بازیکنان جوان فوتبال که اولین قدم‌هایشان را در زمین می‌گذارند مناسب‌تر خواهد بود.
اکو دیزاین: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده کرد و همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر بر محیط زیست، رنگ “Dope Dyed” را انتخاب می کنیم که در آن نخ به طور انبوه با یکپارچه سازی رنگدانه های رنگی به دست آمده در طول تولید رنگ می شود که به طور قابل توجهی مصرف آب، انرژی و استفاده از فرآیندهای رنگرزی شیمیایی را کاهش می دهد. * فقط رنگ های آبی و سفید “Dope Dyed” هستند.

Kipsta Futbol Çorabı / Tozluk / Konç – Çocuk – Beyaz – F100 | جوراب فوتبال کیپستا / ساق / جوراب – بچه گانه – سفید – F100

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8350125

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “جوراب ورزشی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8350125” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد