0

جستجو

بوت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 10101

Decathlon

5,000,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول358249316

بوت مردانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 10101

مزایای محصول مقاومت در برابر علف های هرز: نوار ارسی جلویی محافظت موثری در برابر بوته ها ایجاد می کند مقاومت در برابر آب: در هنگام شکار خشک بمانید: اجزای ضد آب و غشای قابل تنفس. چنگ زدن: شکل کرامپون ها چسبندگی و توانایی دفع گل را فراهم می کند. مقاومت در برابر سایش: زیره 100٪ لاستیکی حداکثر مقاومت در برابر سایش را فراهم می کند. وزن: پاهایتان را سبک کنید: یک جفت کفش سایز 43 1.11 کیلوگرم وزن دارد. مفهوم و فناوری محصول ترکیب محصول: زیره 100% لاستیک – رویه مصنوعی 80% پلی اورتان، 20% پلی استر آستر و جوراب 100% پلی استر توصیه های نگهداری: در جای خشک و دارای تهویه نگهداری شود. دور از آتش نگه دارید. اطلاعات فنی ضد آب: شکار در باران هرگز سرگرم کننده نیست، به همین دلیل است که تیم طراحی ما به شما فکر می کند! این کفش از مواد مصنوعی ساخته شده است که تحت درمان ضد آب قرار گرفته است. این نیز ضد آب است. به لطف غشای تنفسی آن، عرق از بین می رود. پاهای شما حتی هنگام شکار در پوشش گیاهی مرطوب و باران خشک می مانند. دوام این کفش با شبیه سازی 4000 مرحله در آب مورد آزمایش قرار گرفت.
دوام: مهندسان ما این کفش را برای استفاده سرگرمی در پوشش گیاهی سخت طراحی کردند. اجزای خارجی در برابر سایش و پارگی مقاوم هستند (تست شده در آزمایشگاه). باز هم درزها و اتصالات آزمایش شده در برابر انواع محیط ها مقاوم هستند. کفش با یک بند فاق در تمام نیمه پایینی تقویت شده است: پاشنه، پهلوها و پنجه. قلاب ها و چشمک های توری فلزی هستند و زیره 100% لاستیکی آن در برابر سایش و پارگی مقاوم است.
گرفتن: کرامپون های عریض و عمیق روی کف پا به گل، خاک و غیره کمک می کند. این چسبندگی عالی را در همه نوع زمین فراهم می کند. کف پشتی و جلویی به شکل “نردبان” بریده شده است تا چسبندگی بهتری داشته باشد. به لطف کرامپون های فاصله دار و متمایل آنها، می توانید به طور طبیعی گل و خاک را در حین راه رفتن بیرون بیاورید یا با برخورد کف پایشان به یکدیگر، آنها را بیرون بیاورید.
راحتی: پارچه داخلی مشبک تنفس، آستر فوم نازک و سبک راحتی و تنفس را فراهم می کند. کفی فوم متحرک با ضخامت 4 میلی متر، جذب ضربه بیشتری را فراهم می کند. حلقه های توری فلزی پوشاندن آسان و سریع را تضمین می کنند و از توری ها در برابر سایش محافظت می کنند. زبانه چسبیده و بدنه بلند آن امکان استفاده در آب، چمن، ماسه، خاک و غیره را فراهم می کند. ورود را مسدود می کند.

Solognac Erkek Su Geçirmez Bot – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – Yeşil – Crosshunt 100 | چکمه های ضد آب مردانه سولوناک – شکار و مشاهده طبیعت – سبز – Crosshunt 100

 

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

10101

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “بوت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 10101” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد