0

جستجو

بوت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 10102

Decathlon

10,260,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول312040449

بوت مردانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 10102

رنگ: فواید محصول خاکی مقاومت در برابر گیاهان وحشی: به دلیل مقاومت در برابر سوراخ شدن، می توانید از آن در همه انواع زمین استفاده کنید. ضد آب: در هنگام شکار خشک بمانید: اجزای ضد آب و غشای قابل تنفس. ویژگی جذب ضربه: به لطف پایه فوم پلی یورتان از مفاصل خود در برابر ضربه محافظت کنید. چنگ زدن: شکل کرامپون ها چسبندگی و توانایی دفع گل را فراهم می کند. مقاومت در برابر سایش: زیره 100% لاستیکی در برابر سایش و پارگی مقاوم است. راحتی: کفش های داخلی بالشتک دار و قابل تنفس راحتی را فراهم می کنند. وزن: پاهای خود را سبک کنید: 1.14 کیلوگرم در هر جفت در سایز 43. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: رویه 70%، 30% چرم – گاوی – زیره دوشاخه 50% پلی اورتان، 50% لاستیک – آستر و جوراب مصنوعی 100% توصیه نگهداری: در جای خشک و دارای تهویه نگهداری شود. دور از آتش نگه دارید. اطلاعات فنی دوام: اجازه ندهید کفش هایتان زود فرسوده شوند: این یکی از اولویت های تیم طراحی ما است. جنس بیرونی این کفش در برابر سایش و پارگی مقاوم است. درزها و اتصالات آزمایش شده در آزمایشگاه در تمام محیط ها مقاومت می کنند. کفش با یک بند فاق در تمام نیمه پایینی تقویت شده است: پاشنه، پهلوها و پنجه. قلاب ها و چشمک های توری فلزی هستند و زیره 100% لاستیکی آن در برابر سایش و پارگی مقاوم است.
ضد آب: هنگام شکار در باران، پاهای خود را خشک نگه دارید! این کفش از مواد ضد آب تصفیه شده ساخته شده است. این نیز ضد آب است. به لطف غشای تنفسی آن، عرق از بین می رود. پاهای شما حتی هنگام شکار در پوشش گیاهی مرطوب و باران خشک می مانند. دوام این کفش با شبیه سازی 8000 مرحله در آب مورد آزمایش قرار گرفت. این بدان معناست که می توانید 10 کیلومتر بدون خیس شدن پاهای خود راه بروید، حتی اگر کفش ها تا نیمه در آب فرو رفته باشند.
کفی ضربه گیر: به لطف ضربه گیر از بدن و مفاصل خود محافظت کنید! زیره از دو جزء تشکیل شده است: در حالی که زیره لاستیکی طبیعی مقاومت بالایی در برابر سایش دارد، کف میانی فوم پلی اورتان راحتی و انعطاف پذیری بالایی را برای حرکت آزادانه پای شما فراهم می کند.
گریپ – کفی بدون لغزش: برای گرفتن خوب، تیم‌های ما نوک کفی جلو و عقب را به شکل «نردبان» و کرامپون‌ها را در ساختاری شیبدار طراحی کردند. این کرامپون‌های عریض و شیبدار، مقاومت لغزش را در انواع زمین‌ها فراهم می‌کنند: زمین‌های گل‌آلود، خاکی… به لطف فاصله بین کرامپون‌ها، خاک و گل به طور طبیعی تمیز می‌شوند. زمانی که کفش‌های خود را در زمان استراحت به هم می‌کوبید، کثیفی روی کف پا پاک می‌شود.
راحتی: از آنجایی که سفر با یک کفش راحت راحت تر است، برای افزایش بیشتر جذب ضربه، یک کفی قابل جابجایی اضافه کردیم. کفش داخلی پر از فوم هم تنفس پذیر و هم راحت است. زبانه چسبیده و بدنه بلند آن امکان استفاده در آب، چمن، ماسه، خاک و غیره را فراهم می کند. مانع ورود می شود در نهایت، این چکمه های شکاری بسیار سبک هستند: یک جفت کفش سایز 43 به وزن 1.14 کیلوگرم است.
تعمیر و نگهداری: نگهداری از این قایق بسیار آسان است! فقط با آب و صابون بشویید، از روغن یا مواد شوینده استفاده نکنید. می توانید پس از خشک شدن به صورت اختیاری از اسپری تجدید کننده برای تجدید ضد آب بودن چرم استفاده کنید. برای محافظت از قطعات، در نزدیکی هیچ منبع حرارتی خشک نکنید.

Solognac Erkek Su Geçirmez Bot – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – Haki – Crosshunt 300 | چکمه های ضد آب مردانه سولوناک – شکار و مشاهده طبیعت – خاکی – Crosshunt 300

 

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

10102

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “بوت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 10102” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد