0

جستجو

کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324139

Decathlon

19,410,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 324139

رنگ: دودی خاکی مزایای محصول مقاومت در برابر سایش: با پارچه تقویت شده و دوخت آن بسیار بادوام است. گارانتی 10 ساله سهولت در باز و بسته شدن: نوع چمدان باز می شود، به راحتی به محتویات کیف دسترسی پیدا کرده و قرار می گیرد سهولت حمل: بهینه با سیستم “Easyfit” تنظیم خودکار پشت و بند فوم محافظت در برابر سرقت: قفل قابل اتصال زیپ برای امنیت محفظه اصلی. چند محفظه: تعداد زیادی محفظه قابل جدا شدن کیف اضافی 6 لیتری محفظه کفش ظرفیت: ظرفیت: 70L + 6L ابعاد: 75X35X30 سانتی متر وزن: 2.5 کیلوگرم طراحی سازگار با محیط زیست: به لطف مراحل طراحی سازگار با محیط زیست ما، تاثیر محصول تا 12 کاهش یافته است. ٪. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پوشش پلی اتیلن ترفتالات 100% پلی اورتان پارچه پشتی 100% پلی اتیلن ترفتالات جیبی 88% پلی آمید، 12% الاستین بند بند 12% پلی اتیلن ترفتالات ثابت زیپ با آن فروخته نمی شود کیسه. اطلاعات فنی کاهش اثرات زیست محیطی از طریق فرآیند رنگرزی: رنگرزی پارچه ها به آب زیادی نیاز دارد، به علاوه فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، فرآیند رنگرزی را در قطعات بزرگ اعمال می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.
چگونه کوله پشتی خود را تنظیم کنم؟ : با تنظیم کمربند شروع کنید. وزن کوله پشتی باید روی باسن شما باشد. سپس با تنظیم تسمه ها وزنه را روی پشت خود بکشید. بند سینه را ببندید و سفت کنید، تسمه های کششی را در سطح شانه تنظیم کنید تا کیف به خوبی روی پشت شما قرار گیرد.
هنگام بارندگی از کیف خود محافظت کنید: کوله پشتی دارای پوشش بارانی است که در هنگام بارندگی از محتویات کیف شما محافظت می کند. همین کیس می تواند از کیف شما در حین حمل و نقل محافظت کند. با سفت کردن طناب می توانید آن را به طور کامل دور کیف خود بپیچید تا از آن محافظت کنید.
ظرفیت کیف: حجم کیف اصلی 70 لیتر می باشد. کیسه قابل جابجایی 6 لیتر حجم اضافی را فراهم می کند.
در صورت شکستگی می توانید کوله پشتی خود را تعمیر کنید: تمام سگک های کوله پشتی ما از قطعات یدکی (8797061) موجود است. یک کیسه اضافی قابل جابجایی نیز موجود است (8766039).
کوله پشتی خود را در 8 مرحله تمیز کنید: – کیف را کاملا خالی کنید – اگر کوله پشتی شما برای این کار مناسب است و مطمئن هستید که چگونه آن را دوباره بپوشانید، کف و بندها را بردارید. – کیف و زیپ ها را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار پاک شود – کیسه را در وان، دوش یا سینک قرار دهید – اگر کوله پشتی کوچکی است، از یک برس یا اسفنج سفت استفاده کنید – کیسه را با آب صابون بشویید و لکه ها را بشویید.

Forclaz Erkek Outdoor Trekking Sırt Çantası – 70+6 Litre – Haki – Travel 900 | کوله پشتی کوهنوردی مردانه فورکلاز – 70+6 لیتر – خاکی – مسافرتی 900

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

324139

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324139” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد