0

جستجو

کوله پشتی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8550766

Decathlon

4,690,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کوله پشتی دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8550766

رنگ: مشکی/قهوه ای فندقی مزایای محصول سهولت حمل: پشت و بند اسفنجی – 4 پد | شکاف های شست | جیب کمربند شکم و سینه: 1 محفظه | 6 محفظه: 3 با زیپ، 2 برای بطری آب، 1 محفظه PC 15 اینچی ظرفیت: حجم: 30 لیتر | وزن: 620 گرم | ابعاد: 50 محل آویز الاستیک برای حمل یا خشک کردن پایداری: تسمه های فشاری جانبی برای توزیع خوب بار مقاومت در برابر سایش: اجزای مقاوم در برابر سایش و نحوه مونتاژ آنها | ضمانت 10 ساله تهویه: 4 لنت تهویه ساده در پشت را فراهم می کند طراحی زیست محیطی: تأثیر زیست محیطی با رنگرزی نخ در منبع مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 10 ٪ پوشش پلی اتیلن ترفتالات 100٪ طناب بند پلی اتیلن ترفتالات 100٪ پوشش هان پلی پروپیلن 100٪ پلی اورتان توصیه ذخیره سازی: توصیه می کنیم کوله پشتی خود را در مکانی خشک نگهداری کنید. دستورالعمل کاربر: توجه: اجزای آن به طور جداگانه ضد آب هستند. اطلاعات فنی کاهش اثرات زیست محیطی: برای رنگرزی پارچه ها باید از آب زیادی استفاده شود و فاضلاب زیادی تخلیه می شود و برای کاهش این تاثیر زیست محیطی، 2 فرآیند رنگرزی را روی محصول اعمال می کنیم: – نخ ها را رنگ نمی کنیم. از پارچه داخلی، – تیره ما فرآیند رنگرزی را در قطعات بزرگ روی پارچه بیرونی خاکستری اعمال می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.
چگونه حجم کیسه ها را اندازه گیری کنیم؟ : حجم تمام کوله ها با روش استاندارد اندازه گیری می شود: محفظه اصلی و تمام محفظه های کیف را با توپ های کوچک پر می کنیم. سپس این گلوله ها را در ظرفی با مقیاسی که حجم معادل آن را بر حسب لیتر نشان می دهد، می ریزیم.
چگونه کیفم را مرتب کنم؟ : – ابتدا همه تسمه ها (آسنج ها، تسمه ها، تسمه های کششی) را باز کنید. – کیف را ببندید – بند های شانه را سفت کنید – در نهایت تسمه های کششی را متناسب با خود تنظیم کنید
چگونه کیفم را قرار دهم؟ : – وسایل سنگین خود را در پایین قرار دهید. – لباس ها را دور این مواد قرار دهید
– بارانی و/یا پشم گوسفند خود را به راحتی در دسترس قرار دهید
– لوازم کوچک روزانه را می توان در چشم حمل کرد (ضدآفتاب، نقشه، عینک…). – فلاسک ها باید در محفظه های فلاسک در طرفین کیسه قرار گیرند.
آزمایش‌های انجام شده برای دوام و دوام ایده‌آل: بسیاری از آزمایش‌های آزمایشگاهی قبل از تأیید اجزای مورد استفاده اعمال می‌شوند: تست پارچه، سگک، بند، فوم، زیپ. به عنوان مثال، ما آزمایش هایی را برای پارچه انجام می دهیم: مقاومت در برابر سایش و پارگی، محافظت از رنگ در برابر اشعه UV و شستشو، و مقاومت در برابر آب. سپس کیف را تحت سال‌ها تست سایش سریع روی مانکنی قرار می‌دهیم که حرکات یک کوهنورد را برای اندازه‌گیری کیفیت مونتاژ تقلید می‌کند.
بازخورد شما برای ما حائز اهمیت است! : با تشکر از نظرات شما، طراحی و مدل کوله پشتی 30 لیتری NH100 را بهبود دادیم. در این مدل جدید، یک محفظه به جیب بزرگ و همچنین جیب زیپ دار اضافه کردیم. ما همچنین سیستم باز کردن را تغییر داده ایم تا بتوانید راحت تر به وسایل کوله پشتی خود دسترسی داشته باشید.

Quechua Outdoor Sırt Çantası – 30l – Siyah – Nh 100 | کوله پشتی کچوا در فضای باز – 30 لیتری – مشکی – Nh 100

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

8550766

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کوله پشتی دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8550766” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد